John H Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Da vurderer bror min og selge eller bytte bilen sin i en e39. Byttes ikke i touring, kun sedan. 520 - 528 er intressant. Km.standen er vel ca 213k km om eg ikke tar helt feil.. Ellers selges den for 130 000kr eller evt. 105 000kr uten felgene. Felger og dekk er helt strøkent som nytt! Silkemyk automat, Strøken bil utenom en pitteliten bulk. Felgene er Schmidt 9"*18" og 10,5"*18". Bilen har: M3 front M3 sideskjørt M3 hekkinsats M3 speil M3 lister M3 Gt splittere M3 Baklykter Bakrutespoiler Øyelokk Klare blinklys 2*80 dtm potte Supersport justerbart senkesett Valsede skjermer Carbon look nyrer Carbon emblemer utvendig og innvendig Carbon UUC Bakvinge med flaps Carbon bakgrunn i speedo Kan Evt. Selges med stort anlegg. Har også Orginal BMW CD Spiller! Per dags dato skal bilen eu godkjennes før utgangen av mars? Eneste som må gjøre er å skifte frontrute, den har eg liggende ny. Men dette blir nok gjort før salg! Akkurat skiftet radiator og termostat. Kan evt. selges med 17" hjul, følger også med 15" vinterdekk. Eller hvis du har en e39 og det blir bytte kan du ta med dine egne felger og sette på denne, er jo valset for 5 serie felger Rå bil som vekker masse oppsikt! Telefonnr til bror min er : 97 71 17 28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReBell Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 PHAT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2008 Jepp Bump.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Horcas Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 synd han ikke ville ha e39 stasjonsvogn =P har en 528iat 2000mod for salgs med alt tenkelig utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkaill Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 hva faen du har BD skilter? har aldri sett denna i drøbak jeg, men grom varn ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2008 Muligt du har sett den før, men den såg nok ikke slik ut da den gikk der vertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Dette var virkelig en gjennomført og nydelig e36 må jeg si! Fin farge, perfekt senk, styling og felger! Bortsett fra dtm potta da, men dette er jo en smakssak.. Free bump for a nice ride! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2008 Takker, ja bilen er meget pen. Strøken utenom en pitteliten bulk på ene baksjermen.. Ingen som vil kvitte seg med e39 en sin da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smitt Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Sorry OT, men hvilke offset er felga? Kongebil BTW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2008 Husker ikke eksakt innpress nå men ligger vel mellom 10 og 20 tror eg.. BUMPI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2008 125 000kr med felger eller 100 000ke uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg