pbk Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Tenker på å kjøpe instrumentringer fra Bimmian.com. Jeg har interiørlister i matt krom. Er det noen som har sett de ringene som er i "silver" og som kan si om de passer til listene mine? Vanskelig å se ut fra bildene på nettet, og jeg vil helst ha dem matte. Ellers noen som har erfaring med ringene fra Bimmian (kvalitet, passform, materiale osv.)? Prisene er jo fine... På forhånd takk.
Steffan C Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Vet ikke så mye om silver ringene vil passe helt perfekt til dine interiør lister. Men jeg har ihvertfall Bimmian chromringer i min E34. Meget fornøyd med passform, og at det er ringer som ikke trenger å limes. Kun å trykke de på, uten søl med lim . Meget rask og problemfri handel og .
pbk Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Skrevet Mars 2, 2008 Takk for svar. Vet du om det er polert metall eller kromlakkert plast?
Steffan C Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Mine er kromlakkert plast! Ikke de beste bildene, men her har du noen .
Jonner'n Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 de har sånne hos gs bildeler på helsfyr også.. samma greiene
pbk Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Skrevet Mars 4, 2008 Totalt med frakt kom de på ca. 250 fra Bimmian – GS skal vel ha nærmere 500? Kanskje litt billigere på eBay, men Bimmian virker veldig seriøse og enkle å ha med å gjøre. Pris i NOK direkte på websiden og betaling med PayPal.
ready2ride Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 Kjøpte mine hos koed i Danmark, og blei utruleg fett. Tok 10-15 minutter fra eg begynnte å skru fra kverandre spidometer huset til eg satte det inn igjen. Kosta ikkje mange kronene hos koed.dk
IvarT Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 Kjøpte først Bimmian sine sølvgrå til min e46, men følte at de gav et "billig" preg selv om de matched alu.interiørlistene. Byttet så ut disse med crome ringene og har ikke angret på dette! Enkle å montere med god passform og kvalitet. Jeg kan anbefale disse fra Bimmian og ellers generelt produkter fra BImmian. Har handlet flere ganger fra de.
pbk Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Skrevet Mars 5, 2008 Nå har jeg bestilt i sølv, så jeg får se om jeg også oppfatter det som billig. Håper vel ikke det, men det er ikke mange kronene uansett, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå