Boosti Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 En kamerat skal selge sin e34 525 24v. Bilen er en sein 93 mod som gått 277.234km. Med unntak av noen små kosmetiske feil er dette en hel og fin bil som er tatt godt vare på av voksene eiere. Bilen ble eu godkjennt uten problemer før jul, så det er da bare tut og kjør helt frem til 2010. Det er orginale bmw vinterhjul og 17" m5 sommerhjul, som er godkjennt og skrevet inn i vognkort. Bilen har ac, men den må etterfylles med gass før den kan tas i bruk igjen. Bilen har også Elektriske speil, El.vinduer, El.Takluke, Airbag, Air Condition, Sentrallås, Tåkelys...Det er også akuartt blitt byttet olje og oljefilter... Noen bilder: Jeg har selv kjørt bilen og hatt den opp på løftebukk for en grundig sjekk, og dette er en bra... Send pm for tlf nummer til selger eller for mer info om bilen... Prisantydning: kr 36.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mINKEN525 Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Hei. Ser ut som en veldig fin bil. Hva er de små kosmetiske feilene? Er på utkikk etter en 525 og dette ser ut som et bra eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Mulig int. jeg også, er på utkikk etter en eldre, og "billiegere" BMW, oig denne virket grei. Men ønsker bilder av interiøret osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2008 Bump... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 er bilen solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius R Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 er bilen solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 hva betyr det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius R Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 hva betyr det? Bumpet bare det du sa. Jeg er også interessert i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg