Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har en nokså ripete e36, er masse riper, noen litt større å lengre enn andre, men ingen som går igjennom lakken!

Det jeg tenker på er at om lakken blir så godt som ny etter en heftig poleringsvask? Har fått ett tilbud på å levere inn bilen til proffesjonelle folk, og får 2500kr er det full igjennomgang både utvendig og innvendig av det som måtte gå an av vedlikehold og rengjøring.. fikk en liste over hva dem gjorde, b.la rubbing,boning osv osv..

Skrevet

Nå bør du vel ikke få så alt for store forhåpninger om at bilen skal se nylakkert ut heller :P

Blir nok litt bedre og får fylt igjen endel av de småripene og slikt, kan jo handle med en slik dekkstift til de med det samme og :P

Men klart, er jo verdt forsøket.. Fint å ta vare på bilen slik også :)

Skrevet

Har inntrykket av at mye kan gjøres selv med skikkelige Bilpleieprodukter.. Meguiars sine produkter er BRA..

Men om du har 2500 og lite fritid så kjør på..

Skrevet

du får bort mye av ripene med rubbing... rubbet en bil senest igår. så lenge ripen ikke har gått gjennom klarlakken så kan du komme ganske langt. det beste er varmpolering. dette kan jeg ikke selv, men det skal visst funke jævli bra. får jo lakken til å flyte nermest... men 2500 var bra pris hvis folka er flinke!

Skrevet

jeg har også vurdert dette, men satser på å kjøpe meg noe sikkelig meguiars stuff å polere den godt i påsken. ser ann resultatet blir det ikke så bra jeg håper på sender jeg den inn jeg å =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...