The StigMeister Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Har funnet ut at det er denne oljen jeg burde bruke på min m50 motor. Denne koster da 550 kr for 4 liter på mekonomen. Er det noen her inne som selger denne olja billigere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 torshov bilrekvisita om dere har det i harstad, hvis ikke er det nesten vanlig pris på den olja du har fått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Har ca 6,5 liter på motoren du kan få kjøpe billig når jeg tar oljeskift om ikke lenge? Rart det skal koste 550.- der når det koster 399.- for 4liter på mekonomen og torshov i området her.. bruker ihvertfall å gjøre det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2008 Har ca 6,5 liter på motoren du kan få kjøpe billig når jeg tar oljeskift om ikke lenge? Rart det skal koste 550.- der når det koster 399.- for 4liter på mekonomen og torshov i området her.. bruker ihvertfall å gjøre det! I harstad er ikke noe billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå