camxer Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Snart kommer dagen jeg får alle nødvendige delene til å montere en sentrifugalkompressor på motoren min men jeg har et par problemer... Bilen min har AC, så den må fjernes slik at jeg kan montere kompressoren der. Er det en stor jobb med å fjerne AC'en(som ligger på venstre side av motoren/passasjersiden?)? Tviler på at dette går særlig bra, er ganske så uerfaren (er ikke mekaniker). Har aldri vært bort i noe mer "seriøst" enn olje og filterbytte på bilen min... En siste ting... finner ikke plass til å montere intercooleren heller
verticalescape Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 Aircondition pumpa er lett å fjerne, få en kompis med deg som har skrudd litt før Fjern også kjøleren og vifta tilhørende aircondition (foran radiator) så får du nok plass til IC der
camxer Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Skrevet Mars 4, 2008 Tror at jeg skal går for en cosworth IC som får plass bak fangeren. Hvis jeg fjerner kun pumpen, så er det bare å tette igjen alt av slanger og rør som kan være tilkoblet? Det kommer ikke til å by på problemer, sant?
camxer Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Skrevet Mars 4, 2008 Det var bra å høre! Kommer med prosjekttråd etter at jeg blir ferdig med eksamen. Gleder meg så sykt til å montere kompressoren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå