BMWBenny Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Heisann, handla meg 325 for en mnd siden og har egentlig ikke noe konkret om når registerreima ble byttet sist Har sett i service heftet men eneste jeg kan finne der i sammen heng med reima er Inspection II ved 55k, bilen er nå gått 139k veit at det ikke ble byttet av forrige eier som kjøpte den på 116k Noen måte å finne ut hvor sliten den er eller når den ble byttet sist? Inspection II skal reim byttes, eller er jeg ute å kjøre?
Muren Motorsport Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 bytt den fort å gale! du kommer langt med 500,- FØR den sliter!
Bmweee Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 japp, bare å ta en inspeksjon på den..visst du ser små sprekker rundt om så er det på tide å skifte absolutt..dette er fort gjort og ganske enkelt;)
Fliid Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Gjør som meg. Veit jeg ikke status på reg så bytter jeg. Reg havari er lite morro da det betyr rasa motor i en eller annen form. Har ett stykk reg havarert M20b20 stående. Trist syn, bøyde ventilet og knekt vippetøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå