kr0lle Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 hei lurer på om det er noen som vet om en 318is m42 topp til salgs? min er sprekt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olejørgen Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Ligger en i Drammen til 3000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kr0lle Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2008 ok har du mer info om den eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olejørgen Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Ikke annet enn at den satt på en delemotor jeg kjøpte som hadde defekt veiv.Den er ferdig demontert og ligger i garagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kr0lle Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2008 såpass ja det er jo interesangt det da..kjøpte motor av koed å det viste seg at toppen var sprekt...så da trenger jeg jo topp men må bare få svar om hva de vill gjøre med det først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olejørgen Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Javel tlf er 92025849 hvis du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå