Dieselfun Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Noen som har erfaring med disse konverteringkitene for xenon som selges på nettet? Blir det liknende originale xenonlykter eller ser det bare ut som ei eller anna sterk pære? Noen som har bilder etter å ha byttet?
xnett Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 Ikke så bra bilde, men synes iallfall.. Høyre siden Xenon, venstre vanlig
///Mysild Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 bmw med 1000 metere... vakkert men sikkert behov for de oppe i nord jeg har bestilt på ebay, kommer til uka
Haug Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 Kjøpte mine av 325icab_88 her inne på forumet. Har ikke montert mine enda, men en svært hyggelig fyr!
xibriz Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 bmw med 1000 metere... vakkert men sikkert behov for de oppe i nord jeg har bestilt på ebay, kommer til uka hehe ja, hadde de bak nyrene en stund, det var litt mer diskre da Men som dere ser på bilde nr. 2 så ble de revet rett av når xenon-pærene kom på
///Mysild Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 er det lamper med linser dere/du har? leste i en annen tråd at det kunne bli rart med xenon, men det var i lamper uten linse...
xibriz Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 Det vises ikke så godt på de dårlige bildene mine, men jeg har linser på nærlysene ja.
Dieselfun Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Skrevet Mars 5, 2008 Har vanlige lamper jeg så da blir det nok heller å bytte hele lyktene. Takker så mye for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå