Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er de fleste formaliteter ordnet, og jeg har kjøpt meg ny E39 :)

Bilen står på østlandet, så jeg har ikke sett den. Eieren har hatt et par E39-er før, og det virket som han hadde peiling, og ikke minst at han var ærlig.

Vi får selvsagt se hvordan det blir, men nå har jeg gjort to relativt dårlige bimmer-kjøp de siste to årene, så vi får håpe at third time's the charm.

I forhold til gamlebilen får jeg nå Steptronic (i stedet for AGS), ASC+T, skinninteriør, og 2001-look med hvite blinkere hele veien rundt. Og ikke minst nesten nye, strøkne (visstnok) M5-felger med nesten ny gummi.

Noen kommenterte frontlyktene, og jeg er tilbøyelig til å være enig i at de kanskje ikke er veldig lekre, men vi får se hvor jævlig det ser ut i levende live.

Det fine er at jeg solgte gamlebimmern for nesten det samme som jeg kjøper den nye for, og at omregistrering er inkludert på den nye, så alt i alt går jeg ut uten tap.

Bilen hentes vestover på onsdag, så nå er jeg faenmeg spent :)

Var og kikket på noen 520i-er, men er du vant til 523i, så er det bare å glemme den fissne tolitern ;)

Bildetid!

jlfj52am7pddq9z87uv3.jpg

di4n9crx8b5o39bh2zha.jpg

zfq30tc8kzwt51yqb3th.jpg

hx3b7w52hhw3d8fvpy49.jpg

Skrevet

Grattis! Moro med ny bil, og den ser fin ut 8) .

Noen kommenterte frontlyktene, og jeg er tilbøyelig til å være enig i at de kanskje ikke er veldig lekre, men vi får se hvor jævlig det ser ut i levende live.

Men de lyktene kommer helt klart ikke til å se noe mindre jævlig ut i levende live :o . Denne E39'n blir super med skikkelige facelift lykter etterhvert :wink: .

Skrevet

Ja, tror nok vi får se om jeg ikke finner noen pent brukte faceliftlykter med hvot blink, eller så er det jo feriepenger om ikke altfor lenge.

Håper virkelig at jeg ikke reiser til andre kanten av landet for en skrothaug nå, men jeg har en god feeling på denne bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...