JE Motorsport Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Vurderer å selge min originale Hartge spoiler med justerbar flapp. Har papirer og delenr som viser at dette er EKTE vare!! Denne passer kun til E36 COUPE! Krever ingen borring eller lignende ved montering, da spoileren festes på kanten av. bag.lokket med braketter som medfølger. Spoileren er så å si ubrukt, spoilerdelen er lakkert i sort II og flappen er lakkert i alpinhvit. Mye jobb å få den lakkert pga materialet, er lakkert av et karosseri verksted så er meget bra utført. Denne spoilen må IKKE forveksles med billige spoilere. Har lav vekt, er f.eks lettere en original M-spoiler. Kan ikke lenger oppdrives fra Hartge Pris: xxxx,-kr + evnt frakt Har desverre dårlig med bilder av den på bilen min.Så bilder av spoileren, er hentet fra en annen bil: NB:flappen på min er hvit og selve spoileren er sort
JE Motorsport Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Skrevet Mars 4, 2008 Denne er nå holdt av til Impreza RX
iNthe Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 hva slags sort farge er den lakkert? metallic? isåfall, er du interessert i bud? send meg helst en PM om du er
opt Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 Gir deg 4500 inklusive frakt hvis den ikke er solgt allerede. Send meg en pm hvis jeg skulle være så heldig da
Anbefalte innlegg