Arild G. Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 ønsker å kjøpe 1stk e34 speil. d.v.s jeg trenger bare kabelen inni speilet. tror det er samma om det er høyre eller venstre speil. er mulig at det er likens fra andre biler også som e32, e36 osv? det som er viktig er at det er samma pluggen 4-pins (se bildet) og at det er for speil med varme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 litt of det her men, den e34'n du har nederst i signaturen, har det vært din? hvor fikk du isåfall tak i den frontleppa? for det er vel ACS front? edit: kan muligens skaffe deg den kabelen, skal sjekke en delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 bilene i signaturen har alle vert mine ja, og den Ac Schnitzer leppa bestillte jeg via GS Bildeler. er noen år sia no da, og jeg lurer kanskje på at Ac Schnitzer ikke lager til e34 lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 har prøvd å få tak i den leppa en stund nå, vil helst ha original, istedenfor glassfiber dritt. originale ACS deler er nesten umulig å få tak i var din original ACS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 var orginal ACS ja. kostet skjorta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmte34 Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 har en e32 stående, har sikkert også den kabelen da, viss du ikke har fått tak i, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2008 har ikke fått tak i enda nei, så om du har en slik kabel (identisk som på bildet mitt) så er jeg veldig interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmte34 Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 får se i dagslys i morgen, drittvær nå er ikke sikker på om den er lik, men jeg kan jo alltids sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2008 supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmte34 Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 va ute å kikka nå, og det viste seg at i mine speil er det 8 ledninger/pinner i kontakten, så da kan jeg vel ikke hjelpe deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 ok. passer nok ikke da nei, men takk for at du sjekka da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmte34 Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå