Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som topic sier, noen som har formening om hva en 1999 modell 328 Coupe kan være verdt, prøvde å se på finn i går men ser ikke ut for at det er så mange tilsalgs.

bilen har gått ca 175000 km, og har komplett servicehefte.

Har 19" BBS felger til sommerdekk med helt nye dekk og helt nye vinterdekk, beige skinninteriør. Kostet på 30000 rett før jul, inkludert service.

Er generelt mye utstyr på bilen også.

Noen som har en noen ide om hva den kan være verdt? :)

Skrevet

sleng ut bilder og infi og pris antydning

Skrevet

Vehicle information

VIN long WBABM51010JH26***

Type code BM51

Type 328CI (EUR)

Dev. series E46 (2)

Line 3

Body type COUPE

Steering LL

Door count 2

Engine M52/TU

Cubical capacity 2.80

Power 142

Transmision HECK

Gearbox MECH

Colour FARNGRUEN METALLIC (386)

Upholstery STOFF MAGLIA/LEDER/HELLBEIGE 2 (E9HC)

Prod. date 1999-03-02

Order options

No. Description

210 DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC)

226 SPORTS SUSPENSION SETTINGS

256 SPORT-/MF-STEERING WHEEL/CRUISE CONTROL

261 SIDE AIRBAG FOR REAR PASSENGERS

302 ALARM SYSTEM

313 EXTERIOR MIRROR PACKAGE

423 FLOOR MATS, VELOUR

428 WARNING TRIANGLE

435 WOOD TRIM

441 SMOKERS PACKAGE

459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY

464 SKIBAG

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

661 RADIO BMW BUSINESS

674 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM HARMAN KARDON

692 CD CHANGER I-BUS PREPARATION

842 COLD CLIMATE VERSION

863 EUROPE/DEALER DIRECTORY

888 DANISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET

896 DAYTIME LIGHTS FUNCTION

925 SHIPPING PROTECTION PACKAGE

999 ORDER CONTROL FIRST DEALER CARS

Series options

No. Description

279 LT/ALY WHEELS STAR SPOKE 45

473 ARMREST, FRONT

520 FOGLIGHTS

548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

550 ON-BOARD COMPUTER

832 BATTERY IN LUGGAGE COMPARTMENT

Skrevet

Har dessverre ikke bilder tilgjengelig. Er jeg som skal kjøpe bilen. Hadde bare vært greit å få en ca. prisantydning så jeg ikke kjøper en bil som er altfor dyr.

Skrevet

Så ikke noe om navigasjon, så hvis du ikke har det, kan jeg tippe ca. 250.000kr. Med det, så kanskje 260-270? Altså, ordentlig skjerm med navi og tv.

Anders

Skrevet

Er en stund siden jeg har sett på bilen nå så kan ikke huske om det er navigasjon i den, er en bekjent av meg som skal selge den. Men hvis du mener den er verdt såpass mye så skal jeg jammen meg slå til med en gang ;)

Takk for hjelp så langt, fint hvis noen andre kanskje har andre meninger også :D

Skrevet

Om det er den jeg tror det er så ville jeg ikke gidd så mye mer enn det for den.

Gått et stykke, beige interiør som jeg ikke er så imponert over og i kombinasjon med grønn utvendig farge. Den har ikke navigasjon og er ellers greit men ikke voldsomt bra utstyrt.

Den har også vært borti endel mer eller mindre små episoder med påkjørsel av dyr, fuggel, greiner, en tur i grøfta... Selv om dette er ordnet på verksted så vil jeg tørre å påstå at det svekker bilens verdi.

Ikke er den kjørt spesielt pent heller..

Kan ikke garantere at det er samme bil vi snakker om, men det er påfallende likt :?

Skrevet
Om det er den jeg tror det er så ville jeg ikke gidd så mye mer enn det for den.

Gått et stykke, beige interiør som jeg ikke er så imponert over og i kombinasjon med grønn utvendig farge. Den har ikke navigasjon og er ellers greit men ikke voldsomt bra utstyrt.

Den har også vært borti endel mer eller mindre små episoder med påkjørsel av dyr, fuggel, greiner, en tur i grøfta... Selv om dette er ordnet på verksted så vil jeg tørre å påstå at det svekker bilens verdi.

Ikke er den kjørt spesielt pent heller..

Kan ikke garantere at det er samme bil vi snakker om, men det er påfallende likt :?

Ser du er fra Åndalsnes, så det er nok samme bilen ja.

Det beige interiøret er jo ikke akkurat verdens fineste, men grønnfargen liker jeg da :wink: Har vært utfor noen episoder ja, men alt er som du sier fikset på verksted. Vet ikke hvorvidt dette kan være med å svekke prisen på bilen jeg?

At den ikke er kjørt spesielt fint kan jeg nok si meg enig i, åsså er det akkurat byttet clutch på den.

Skrevet

Joda, grønnfargen er grei den, men det er som sagt interiøret jeg ikke liker. Det passer ikke ilag med den grønnfargen..

Bilen er jo sikkert like fin selv om den har vært lakket og rettet i fronten den, men jeg personlig vet jeg hadde sett på en bil som mindre attraktiv om jeg visste den hadde vært bulket litt og lappet på. Jeg hadde heller gått for en jeg visste det ikke hadde vært noe tull med og kunne lett betalt ekstra for nettopp det..

Det at den har byttet clutch sier jo en ting, men uansett så er det jo positivt med en ny clutch.

MEN ingen tvil om at du får mye bil for pengene om du får den for 190000,- og det skulle vel ikke vare helt umulig å prute den ytterligere litt ned :wink:

Skrevet

Greit at du prøver å trekke opp prisnivået på disse bilene, men her er du alvorlig på villspor!!!!

Så ikke noe om navigasjon, så hvis du ikke har det, kan jeg tippe ca. 250.000kr. Med det, så kanskje 260-270? Altså, ordentlig skjerm med navi og tv.

Anders

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...