Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble jo solgt en E46 328 her for ikke så lenge siden til 155tusen. Lå ute lenge før den ble solgt om jeg ikke husker feil... Husker desverre ikke noe om utstyr og slikt

Skrevet

JEg ville si mellom 200 og 250 som verdi for en E46 328 Ci sånn GENERELT. Så varierer det jo etter utstyr, stand osv osv osv osv..

Skrevet
JEg ville si mellom 200 og 250 som verdi for en E46 328 Ci sånn GENERELT. Så varierer det jo etter utstyr, stand osv osv osv osv..

Helt enig, der har du utgangspunktet. Det som vil ha mest å si på prisen da er kilometerstand og utstyr...

Den som det er snakk om her vil jeg kategorisere som litt under gjennomsnittet, men 190000,- er ingen upris det, generelt sett..

Skrevet
Ble jo solgt en E46 328 her for ikke så lenge siden til 155tusen. Lå ute lenge før den ble solgt om jeg ikke husker feil... Husker desverre ikke noe om utstyr og slikt

Mener og huske det var en sedan og at den var gått temmelig langt (200+?)

Uansett, det er jo billig, for billig synes jeg... :wink:

Skrevet
Greit at du prøver å trekke opp prisnivået på disse bilene, men her er du alvorlig på villspor!!!!
Så ikke noe om navigasjon, så hvis du ikke har det, kan jeg tippe ca. 250.000kr. Med det, så kanskje 260-270? Altså, ordentlig skjerm med navi og tv.

Anders

Dette var en pris hvis det var dønn strøkent, og med alt utstyr da. Altså, helt 100% strøkent. Og det tror jeg er en pris du kan få. Hvis du ser på 330ci, så må du langt over 300.000kr for de og 325ci må du også over 300.000. Så 250 er vel ikke en veldig gal pris for en strøkent eksemplar av en 328 som har gått rundt 150?

Skrevet

190000kr høres da greit ut. Har aldri sett en E46 328 coupe for under 200000kr tidligere. At det i denne tråden refereres til en 98 modell sedan som har gått 200000+ som gikk for 155000kr er jo helt urelevant, og forøvrig også den billigste 328 sedanen jeg har hørt om.

Skrevet
Om det er den jeg tror det er så ville jeg ikke gidd så mye mer enn det for den.

Gått et stykke, beige interiør som jeg ikke er så imponert over og i kombinasjon med grønn utvendig farge. Den har ikke navigasjon og er ellers greit men ikke voldsomt bra utstyrt.

Den har også vært borti endel mer eller mindre små episoder med påkjørsel av dyr, fuggel, greiner, en tur i grøfta... Selv om dette er ordnet på verksted så vil jeg tørre å påstå at det svekker bilens verdi.

Ikke er den kjørt spesielt pent heller..

Kan ikke garantere at det er samme bil vi snakker om, men det er påfallende likt :?

Hvis man tar utgangspunkt i at dette stemmer så holder jeg fortsatt på mitt og sier jeg ville gitt max 180 lapper for denne bilen. Med denne historikken og specs så bør du ha en bra mulighet for å prute litt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...