bmw*327* Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 Hei, skal ha meg grenrør nå (m20b25), men tenkte å høre om det var noen som var bedre enn andre osv. og hvem som har... takker for svar
bmw*327* Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Skrevet Mars 5, 2008 men hvor skal jeg kjøpe d? har sett rundt og finner egentli ikke noen som selger d... koed har det ikke lenger... noen som vet om noen som selger det? ¨skal sette i motorn snart så haster lit..
bmw*327* Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Skrevet Mars 5, 2008 ok takk, har sjekket gs, de hadde ikke, visste ikke om de to andre sidene..
bmw*327* Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Skrevet Mars 5, 2008 vet ikke om no sted vor de har no litt billigere da? syns det er litt dyrt med 4200. hakke så mye penger lenger..
02turbo Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 Billigste å få tak i: http://www.schmiedmann.no/DisplayProductDetailsNew.aspx?SeriesID=9&ModelID=2&CategoryID=9&MasterProductGroupID=118&ProductGroupID=271&ProductID=11187&MediaType=Screen&BackUrl=DisplayProductsNew.aspx%3fSeriesID%3d9%26ModelID%3d2%26CategoryID%3d9%26MediaType%3dScreen%26DummyId%3d0&BackText=Tuning+og+optimering Vet ikke hvordan det er, men det spiller vel ingen rolle når du skal ha det billigste
bmw*327* Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Skrevet Mars 5, 2008 takk for svar, mente ikke jeg absolutt ville ha det billigste bare for å "ha grenrør" hehe, men vil helst ikke bruke så sykt mye mer penger før jeg får mer cash.. men noen som har noe erfaring med dette da?
Balltre Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 Sebring (brukes av AC Schnitzer) skal være best. Det er enten det eller Supersprint (Hartge) som selges etter min erfaring. Eller kopier av disse. Boysen (Alpina) er et dyrere og penere alternativ. jeg har sett flere eBay-auksjoner hvor de har gått for mere enn nypris. Husk X-rør.
plumbo79 Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 Hvor får man kjøpt x rør og er det best å la begge røra gå helt ut etter dette eller deretter samle de til ett, negativ trykkpuls osv.
Balltre Skrevet Mars 7, 2008 Skrevet Mars 7, 2008 De som selger grenrøret selger også som oftest X-røret. Sebring har X-rør til Sebring grenrør osv.. Merkelig nok følger dette X-røret aldri med når grenrøret selges brukt... X-rør betyr jo to rør etter sammenføringen. Med ett rør blir det Y-rør. Ett stort rør gjør samme jobben som to mindre. Eneste forskjellen er plassen de tar. To rør gir f.eks bedre bakkeklaring.
bmw*327* Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Skrevet Mars 7, 2008 men noen som har no "erfaring" med det billige grenrøret på scheidemann? så på bildet og det så ganske likt ut som det dyre de solgte ........ men takk for svar :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå