Gjest Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 BILEN SELGES FOR 41000,- UTEN 17",uten sorte lykter rundt hele, uten yellow stuff, og uten nye callipperne... påkostet MYE ALT i understell er nytt... Vurdere ett salg av GoBilen min. MYE påkostet. bl.a. : - ny overhalt motor for 12 mnd siden, med trim kammer på 266 grader og spesiallaget chip fra norman. - ny clutch ble montert da også. - nytt bensin filter - nytt låssett er montert, alle låser i hele bilen er nye. - Ny tank - bilstein sprint dempere, h&r fjærer. - alt i forstilling er nytt med m3 e46 exentriske foringer i bakkant av armer - nye power flex fravers foringer - nye foringer i bærearmene bak, - nye stabstag ledd bak. - nye callippere rundt hele. - nye yellow stuff klosser rundt hele. - nye brekk wirere og alt til brekket. - nytt simons effektanlegg (2 sett eksos medfølger) - nye M stoffmatter til sommer bruk - ny frontrute - nye sorte hella DE lykter med xenon i nær og fjern - nye grøftelys med xenon - ny brukt e36 tannstang - nye m3 e46 cab demper topplager bak - ny overhalt 4.27 40% diff brems kan medfølge mot tillegg på 3500 - nye sideblinklys og baklys som er sotet. - nye testvinner vinterdekk - nye oz racing 17" med nye dekk. - EU godkjent til 2010 ++++++++++ DETTE ER EN ORGINAL M-TECH2 BIL. strøkent sport interiør med tilhørende sort taktrekk eneste minus med bilen er: klar lakken har begynt å flasse av her å der. derfor prisen er det den er. den er ikke prutbar. da jeg har ett bud inne på 60k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 selges til førstemann med 60000,- da medfølger alt jeg har..han jeg har som kjøper har ikke kr før ett par uker. jeg trenger NÅ. så førstemann får den.. nye felger og dekk til 13k er montert nå. kan selges for 50k uten felger, og med orginale lamper rundt hele uten xenon i frontlampene. + uten yellowstuff klossene og uten de nye calliperne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Nydelig bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 takker. veit det:) har meget lite lyst til å selge. men blir fett med 03 coupe med m-pakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h8machine Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Byr 40k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 det er greit hvis du går opp til 41.. uten 17" uten sorte lykter rundt hele. uten yellow stuff. levert på testvinner 14" piggfritt. ta kontakt snarest. trenger kr idag!!!!! 92209296 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 kunne gitt 35 000,- -hentet den nå i påsken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Bytte i e34 ?? 525 m50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 ja også kalt BUSS;) Bilen er miin:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 blir nok solgt på tirsdag. to har sett på den idag. førstemann av de to med kr får bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Jeg ordner penger til uka, så når det bare er klart at lånet kommer så får jeg penga i hånda av farfar;) som har penger på bok... da går det fortere;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 det hørtes bra ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Hvilket år ble bilen importert til Norge? Redigert: Og hva med servicehefte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Det bekymrer ikke meg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg