Syse Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 Har to dekk til overs som jeg gjerne vil bli kvitt. De er godt slitt på innsiden. Ettersom mønsteret er symetrisk kan man vel sett innersiden ut? gi meg et skambud, og kom og hent. Dekkene står i tønsberg, vestfold.
Jokkis Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 er dekkene brukende? så de var veldi billige på interdekk. Skal kjøpe nye sommerdekk, men må ha 18".
Syse Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Skrevet Mars 4, 2008 joda, for all del, de er da brukende bare å sette den mest slitte siden av dekkene på framsiden av felgen, ettersom det er der de slites minst, iallefall med litt negativ camber Nå er ikke jeg noe dekkspesialist, men tror ikke det har noe å si når mønsteret er symetrisk.
skillbill Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 bare husk og få "rulleretningen" riktig en kompis av meg brant seg der:P
Syse Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Skrevet Mars 4, 2008 haha, jepp De fleste som har satt på en felg mer enn én gang bør greie det riktig uten for mye tenking.
Syse Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Skrevet Mars 7, 2008 Jeg gidder ikke bytte, avbalansere, bytte og avbalansere for å svi litt gummi men du kan?
Syse Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Skrevet Mars 7, 2008 nei, sant nok. Men jeg må jo ha på de andre dekka igjen kom og hent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå