Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle er velkomne til sosialt treff hjemme hos oss for juging og div dekkspaking .. fra kl 10,00 serveres kaffe og tørre kaker (brus bør tas med) Det etr mulighet for DVD og Video fremvisning. Vei beskrivelse E18 til avkjøring til RV 120 mot Moss 2,5 km fremme høyre side ... 45456131 for mer oppl.

Velkommen Marianne og Odd

Skrevet
Bare-egil... Det har du helt rett i :oops: Har rettet det nå så det er 08032008 :lol: Tusen takk :)

hehe, det er bare hyggelig det, får desverre ikke kommet selv, men regner med at det kommer noen bilder opp etter endt treff :D

Skrevet
Håper været holder seg... mulig det blir en tur på lageret oxo for dem som ønsker det :D

Ser ut som det skal bli overskyet, men ett par plussgrader så slipper folk å fryse av seg rumpa :lol: men for min del så håper jeg det blir flere treff hos deg :D så vi får sett lageret å slikt..

Skrevet

Bare egil.. Er jo bare å komme innom da du er på disse kanter... du har jo nr mitt så det er bare å sende en mld å høre om vi er hjemme :D Men det blir sikkert fler treff.. Må bare snakke litt med han som eier lageret så jeg ikke tråkker noen av de andre leietagerne på tærne :)

Skrevet
Bare egil.. Er jo bare å komme innom da du er på disse kanter... du har jo nr mitt så det er bare å sende en mld å høre om vi er hjemme :D Men det blir sikkert fler treff.. Må bare snakke litt med han som eier lageret så jeg ikke tråkker noen av de andre leietagerne på tærne :)

har jeg det? er vel ikke veldig ofte der ute, satser på flere treff, er artig med dekksparking og juging :D det kan jeg skjønne..

Skrevet

Azeton.... Vi holder sikkert på til du har stått opp :P Vi begynner tidlig for da kan folk få velge selv hvordan dem vil bruke dagen.... Legger meg ikke før 2330 på en lørdagskveld vet du :) Hyggelig om du tok deg en tur :D

Skrevet

Uten love noe skal jeg prøve få til en tur imorgen. Hvordan kjører jeg om jeg kommer fra Drammen og ut igjennom Oslofjordtunnelen? Står det RV 120 på noen skilt når jeg kommer ut på 100km sonen? (er det etter bomstasjonen før moss)?

Skrevet

Okej, prøver ta av når jeg kommer fra Oslofjordtunnelen ta av mot vinterbro/før tysenfryd mot askim så ringer jeg;-).

Azeton hyggelig om du tok turen da rundt de tider så vi fikk slått av en prat :-).

Jepp Morrty du kan få sitte på fra drm rundt kl 1030. Plinger når jeg nærmer meg.;-)

Bare_Egil skal du sitte på?

Tar meg meg datteren min så håper det dukker opp noen andre kule biler og folk også;-)

Ja Muska skal se om jeg har noen video opptak fra diverse treff fra bmwccn og bimmerstreff jeg har laget.

Blir tøft dette :-)

Må nesten da oppfordere folk til slenge med imorgen da. Dette blir kult folkens;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...