Xtrapowerneeded Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Har problemer med m40 motoren min, den står i en 91mod e36. Problemet er at mellom 5000rpm og 6000rpm begynner motoren å "mote". Motoren oppfører seg akkurat som om det er ei turtall-sperre der... Den fusker i tillegg på rundt 1500rpm. Girer eg fort når motoren er begynt å "mote" på 5000rpm-6000rpm begynner den å gå på 3 sylindrar. Då må eg sleppe gassen og gje gass igjen for å få med siste sylinderen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 kammen er slitt jeeey, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbkomfort Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Hvis du er heldig er det bare en dårlig plugg/pluggledning eller en bensindyse som er litt tett eller fjusker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 100kr at kammen er slitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pinky Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Er det ikke en feil på M40 motorene som gjør at kammen blir fort utslitt..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Tikker motoeren din? Må si det lukter nedslitt kam lang vei her. Bare skru av toppdekselet å ta en titt på kammen. Oljerøret over kammen har mye av skylden for den dårllige smøringa, da dette fort tetter seg og går i oppløsning midt på. Et nytt koster 100 spenn og er skifta på 2 minutter etter du har skrudd av toppdekselet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xtrapowerneeded Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2008 motoren tikkar kun ei lita stund når den er kald. ellers så veit eg at lambdasonden ikkje er i orden og fordelar/rotor er slitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiFtY Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 skift fordeler/rotor du, så vil jeg tro det blir merkverdig bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balltre Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Slip "vippearmene" ovale igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå