Sæter'n Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 Jeg har en e30 med m20 som liker å ødelegge bensinpumpene mine, noen som vet hva kan dette komme av? Plutselig så stopper de bare
mbkomfort Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 Bensinpumpa tåler ikke rusk og/eller partikler i bensinen. Du bør sjekke at silen før pumpa er ok, og kansje rengjøre tanken. Vet ikke hvor pumpa/tanken er plassert på E30, men enkelte bilmodeller er mer utsatt for dette en andre..
Sæter'n Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Skrevet Mars 5, 2008 Ok, men om det er rusk/partikler i bensinen. Er det da muligheter for å reparere den? eller bør man kjøpe ny? Takk for svar btw
|Ole| Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 kjem heilt an på kva modell av e30 du har det, den står enten på innsida av kanalen på venstre sida eller oppå tanken under baksetet...
Sæter'n Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Skrevet Mars 5, 2008 Den sitter på innsiden av kanalen på venstresiden.
oddis Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 Har du pumpe nede ved kanalen har du også en matepumpe inne i tanken. Alltid en matepumpe i tanken som pumper et lite trykk. Står mer detaljert i Haynes boka.
Sæter'n Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Skrevet Mars 6, 2008 Takk for svarene, skal nok få fiksa det så snart jeg har tid
Fliid Skrevet Mars 7, 2008 Skrevet Mars 7, 2008 Har du pumpe nede ved kanalen har du også en matepumpe inne i tanken. Alltid en matepumpe i tanken som pumper et lite trykk. Står mer detaljert i Haynes boka. Show me fødepumpa ! Er ikke noen der gitt. Kun en lomme på tanken, den er brukt til kun tankarmatur. Facelift er pumpe kun i tank (med tankarmatur pumpe og tankarmatur i samme lomme. Det kaller jeg smart ;D).
Sæter'n Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Skrevet Mars 9, 2008 Men problemet er fiksa, det var partikler i tanken gjorde det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå