JoCCe Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 Hmm, dåkk er inne på noe med synstest og tynnersniffing, noe som blir litt ofte når man er bil lakkerer ^^ Men er jo 100%sikker på at jeg har sett akkurat denne tråden oppe får ca 1 år siden? så leste bare Ons Mar 05 på øverste innlegg å tenkte marsj 2005 æ Skal bli flinkere med pustemaska å slutte å leke buuumpe polis hær
kazynor Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Hmm, dåkk er inne på noe med synstest og tynnersniffing, noe som blir litt ofte når man er bil lakkerer ^^Men er jo 100%sikker på at jeg har sett akkurat denne tråden oppe får ca 1 år siden? så leste bare Ons Mar 05 på øverste innlegg å tenkte marsj 2005 æ Skal bli flinkere med pustemaska å slutte å leke buuumpe polis hær HAHA JEG VISTE DET! *har nok lekt litt med tynner'n selv, så jeg kjenner igjen tegna på at noen "bruker" *
JoCCe Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 hehehe Huff, ble en meget usaklig tråd om dritt snakk å tynnersniffing her Slipa å lakka en hel starCraft idag så Men univærsal lokk på feltema.. ehem.. biltema
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå