øystein andre Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 en kompis av meg har en 525 e34, han har fått skikkeli romlelyd når cluchen er inne, men blir stille når han slipper den ut.. tenkte utløserlager når han sa det jeg, men etter å ha hørt lyden så ble jeg veldi skeptisk.. for utløserlager er vel når cluchen er ute, da får en en slik klankelyd på en måte ? men denne lyden er skikkeli ille, det høres ut som om den gnager stål?!?
Balltre Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 Hva menes egentlig med at cluchen er inne? Mener du cluchpedalen eller disken? Når man trår inn pedalen stopper girkassen og utløserlageret går rundt. Når pedalen er ute går girkassen og utløserlageret er stille.
jallaask Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 det kan nokk høres ut som ett slitt utløser lager:)
jallaask Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 det kan nokk høres ut som ett slitt utløser lager:)
øystein andre Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Skrevet Mars 5, 2008 hmmm.. jeg mener når pedalen er trådd i gulve ja virker litt rart att det er utløserlager å da, for dette og cluchen var bytta i høst av ett verksted men en kan jo aldri vere sikker
øystein andre Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Skrevet Mars 5, 2008 okei takker da er det bare å sende den dit det ble gjort første gangen å høre om dm har noen formening om hva som er gjort galt da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå