Tranø Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 Noen som har sett E39 med M6 og M5-E60 felger? Legg ut noen bilder Vanskellig å bestemme seg Noen som kan photoshoppe M5 feger på denne? Hvem selger slike felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 er e39 mørk i farge synes jeg at m6 felgene er knallråe, selv har jeg m5 i 19" på min og den er mørk og ser greit ut det o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tranø Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2008 Hvordan tror dere det blir med farge comboen på min bil og M6 felger da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 combo?hvilken farge er det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tranø Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2008 sølv og orange, som i profil bildet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 tror nok det kunne blitt tøft ja. Du får få noen til å lage det i photoshop først... For er mangen som er flinke til det her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tranø Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2008 Nå ligger bilder ute, go wild med photoshop noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tranø Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2008 Hvilke innpress skal man ha på E39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tranø Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2008 Ingen som kan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 gjor et forsøk på et bilde med m6 felger i full fart vinklene på felgene kunne vert gjort noe med, men et vist inntrykk gir nå det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tranø Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2008 Takk, synes om resultatet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tranø Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2008 Bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 ser ikke så gale ut...Du får se om noen lager med m5 felgene til deg også...så du kan sammenligne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Hvem selger slike felger? F.eks Dekkspesialisten i Skien . 18" 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå