911 Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 Hoi Den forbannede rusten startet nederst på innsiden av bakdør, og nå har den trengt seg gjennom og bryter flott ut på utsden av døra. Hva gjør man med dette, bytter dør?!?! Gir faen? Kjøper ny bil? Eller kan man et verksted fixe dette. Regner med at hele bunnen av døra er rustent tvers igjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 Det skjer dessverre på den biltypen der, samme gjelder fører dører og bagasjelokk. Sjekk nøye på de andre dørene også, er som regel flere steder stålmakren har kost seg. Jeg har vært meget heldig når det gjelder min og rust. Sviger's 520 som er 3 år nyere har rust i døra nede. Vurder annen bil dersom du er fornøyd så lenge bilen går og den er sånn passe ok og se på. Det er tydeligvis en del feil på disse E39 også. Min har godt 134 000 Km nå og har kostet 6000 i ABS føler feil, 7000 i div motorfix samt at den nå plutselig har begynt og bruke mer bensin- Dessverre har jeg aldri hatt suksess på BMW fronten. OM bilen har vært kjørt 260 000 Km eller 112 000 når man kjøpte den. De koster ca 12 laken i året i drift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911 Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2008 Hmm egentlig mest rusten som bekymrer meg, bilen har gått 180.000, men ble satt inn ny motor på 120.000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Hmm egentlig mest rusten som bekymrer meg, bilen har gått 180.000, men ble satt inn ny motor på 120.000. Vel, det er ikke motoren som går først for og si det sånn, det nytter ikke med ny motor så lenge resten av bilen har rullet 180 k Oppheng, stabstag, interiør osv er slitt.. Let etter en ny dør du Rust repp vil bare funke for 1 -2 år max. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå