Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en 320ci 2k mod og så har jeg tenkt å sette på non 8,5 fremme og 9,5x19 bak. vilken dekkdim kan jeg bruke (bør ) bruke.. lurte litt på 235 40 19 forran og 265 35 19 bak.. funker det eller vil det subbe har H&R med stuk, husker ikke mm men tror det er no 40\30?? håper slipper valsing..

noen som vet??

Skrevet
Med riktig innpress kan du slippe unna valsinga, men profilen bak må være 30 og foran 35.

men 40 blir kanskje litt stort?? hvis jeg ikke tar helt feil så var det 35 eller 40 inpress??

Skrevet
ET40 bak er perfekt på coupe hvis du bruker et dekk som har avrundet kant..

ok høres bra ut..

.. 9,5x19-40et blir det 265 35 19 bak.. satse på at det går knirke fritt..

og på de 8,5 40 x19 frem satser jeg på 235\40 x19 hvis det går med 40 profil framme

. ossen finner jeg ut om dekka er avrundet kant? spør hos dem jeg kjøper de hos? hehe de bør vel vite sant?

Skrevet

Nei, du må bruke 265/30-19 bak og 235/35-19 foran. Du kommer garantert til å subbe med mer profil. Feks har kumho, falken, dunlop og toyo avrundet kant på enkelte av modellene sine.

Skrevet
Nei, du må bruke 265/30-19 bak og 235/35-19 foran. Du kommer garantert til å subbe med mer profil. Feks har kumho, falken, dunlop og toyo avrundet kant på enkelte av modellene sine.

jaok:) 35\30 profil.. fan er det stor komfor forkjell fra 40\40 til 35\30 profil..

kommer vel til å bli sliten i hue av all pirkekjøringa, hehe lite kumlokk føles vel som et stort hull.. ich liebe norske veier.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...