Bmweee Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 Er på jakt etter komplett 535i motor eller vanlig 530i motor til en 88 mod e34 530i. Har en 745i motor som kan gå som bytte visst det er interessant, 745i motoren har 3.5 blokk, men 3.2 topp, den er komplett med turbo, grenrør, har ikkje dyser til motor. Motoren skal bort grunnet eg ikkje har peiling på hva/hvilke deler som er brukt på den!
Øystein E30 M3 Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 Har en komplett E34 motor (535). Tenkte jeg skulle ha den i E30en min men det er skrinlagt så hvorfor ikke selge viss noen trenger Har også girkasse til motoren,den har jeg aldrig prøvd selv,men den skulle fungere i følge forgje eiger Kom med ett bud du! Motoren er gått ca 230.000km og var i meget god stand da en kamerat av meg tok den ut av sin E34,til fordel for en M5 motor!
Bmweee Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Skrevet Mars 6, 2008 Oki;) Er motoren komplett med alt som trengs da? må faktisk ha radiatorslanger og radiator/oljekjøler også..girkasse trenge er egentlig ikkje da 6000?..uten girkasse
Øystein E30 M3 Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 Oki;) Er motoren komplett med alt som trengs da? må faktisk ha radiatorslanger og radiator/oljekjøler også..girkasse trenge er egentlig ikkje da 6000?..uten girkasse Er en del slanger på den men om det er absolutt alt som trengs kan jeg ikke svare på på stående fot Jeg kan sjekke det litt nermere for deg i midten av neste uke! Da har jeg 4uker fri skjønner du Pris skal vi nok bli enige om Send meg mail adresse på PM du så kan jeg sende deg ett bilde og to en dag! Mvh Øystein Sjo.
Bmweee Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Skrevet Mars 6, 2008 jasså ja;) Hadde vært veldi fint med bilder.. kommer også hjem neste uke og står da med 4 veker steinsparking og latmannsliv foran meg så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå