PK Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 http://www.tremek.com/forum/car-picture ... amuse.html Råeste E92 M3 til dags dato. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 litt av en "stjert" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 Kunne kanskje fått en litt mer avrunda luke bak lignende M3 CSL. Men synst den var MEGET rå uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2008 Kunne kanskje fått en litt mer avrunda luke bak lignende M3 CSL. Men synst den var MEGET rå uansett Syns luka og resten matcher e92'ens flamesurface linjer bedre enn viss d hadde vært for rundt. Eneste som stikker seg litt ut for meg er at nyrene står langt inne i den nye fangeren. Men siden jeg er BBS-avhengig gjør BBS LM-R felgene hele bilen for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 Den fronten var sinnsyk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 Okey!!!!!!! Den frontfangeren og panseret var ubeskrivelig stygt....... Likte ikke forsåvidt ikke bilen i det heletatt men førstnevnte tar virkelig kaken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 aaah rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 Helt rå! Hvitt er så sexy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 Senket så mye at den så sliten ut, mao altfor mye. Ellers var den jo fin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 har vært postet før de bildene her da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 For noen surrehuer! Det er den råeste e93'n jeg har sett ialf! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 Når ble dette en E93? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 råeste e92`n jeg har sett! perfekt spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2008 Okey!!!!!!!Den frontfangeren og panseret var ubeskrivelig stygt....... Likte ikke forsåvidt ikke bilen i det heletatt men førstnevnte tar virkelig kaken Er ikke panseret originalt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 Når ble dette en E93? Skriveleif XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå