The StigMeister Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 Noen som har en DIY? Aner ikke hvordan jeg skal ta av den vanlige plastgreia! Har så lyst til å få den på NÅÅÅÅ Hehe..
steffen- Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 tror det skal være noen skruer under. ettersom det jeg har skjønt da. du må legge den under bilen og se oppunder. da ser du det.
Schnellfahren Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 Ikke veldig vanskelig. den orginale sitter med 2 plastskruer under. Bruk fks en tang for å dra ut disse. Så "røsker" du bare forsiktig av hele greia rett bakover, evt må du lirke litt. Diffuseren er bare å skyve inn å feste. Anbefaler skruer med låsemuttere og skiver for å gardere seg fra langfingra pakk og at det detter av igjen. Lykke til
The StigMeister Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Skrevet Mars 6, 2008 Faen, er hvist m3 diffuseren jeg har fått tak i.. Har jo original fangern.. men fikk tilpasset den sånn høvelig.
///Mysild Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 huff.... luftehull på sidene da hehe... kjøp deg en fanger også hehe.. menne, sika er fint og ha i sporet på toppen...
The StigMeister Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Skrevet Mars 7, 2008 huff.... luftehull på sidene da hehe... kjøp deg en fanger også hehe.. menne, sika er fint og ha i sporet på toppen... Ja er bare på sidene at det synes. men får så være inntil videre. Er jo bedre enn den var før da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå