Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har et fjuske problem på min e36 325. Den har perioder der den fjusker, er ikke kondens. Fjuskinga kommer ofte viss bilen blir stoppet noen minutter og startet igjen, fjuskinga kommer på alle turtal men blir borte igjen etter en 3-5 minutter. Hender at den kommer når bilen går i femtegir i 80kmh. Finner ikke ut hva det kan vere...veldi plagsom!!! Så vist det er noen som vet noe,eller har tips feks noen som har vert borti det før har det vert veldig fint om dere kunne svare???

simen

Skrevet

kordan 02 sensor monterte du? orginal eller borsh eller nåkka anna merke?? orginal og borsh er det du bør bruke! bmw liker ikke uorginal 02 sensor! nettopp bytta min:) blei nydelig å kjøre...

Skrevet

er borsh i den ja, men var brukt! men ikke mye ifølge selger(kan vere noe muffens der!) coilene er sjekket, og nye plugger. Får kankje prøve en annen lmm....Takk for tips!!

Skrevet
men har fått ett tips om kammsensor.... hva tror dere om det???

Det kan være den som er problemet! Hadde tilnærmet samme problemer på min Touring, som var def. kamsensor! Kan også være veivsensor!

Få tatt en diagnose, før du har skifta halve bilen...

• 4 weeks later...
Skrevet

problemet løst!!

det var lamda sonden!! kjøpte ny i høst men da kjøpte jeg uorginal! satte i orginal nå, å den går som en drøm!! HERLIG!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...