R Andersen Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Takk for hyggelig prat på lørdagen! Bilen din har blitt skikkelig tøff, og om litt så kommer det nesten en helt like en som vil leke.. Edit: Leste gjennom hele tråden nå, og det var mye moro lesestoff og tips..
Trond.S Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Skrevet Juni 9, 2009 Takk det samme, Raymond! Kom på etter på at det var deg jeg veksla noen få ord med den 9 mai når du stod sammen med Joachim Lie. Visste ikke at det var du som Raymond Andersen. Er bare å få lurt deg ut å skrudd litt på E30'n din innimellom. Blir vel ikke rare lekinga det tenker jeg, har kjørt mye mer på bane enn meg du så vidt jeg veit Hyggelig at du liker tråden Hilsen Trond
Trond.S Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Skrevet Juli 7, 2009 Var på Powerdrift festivalen på fredag og kjørte litt frikjøring. En skikkelig artig dag med god plass på banen og fin muligheter til å få slitt ut noen dekk. Fikk også sett drifte gutta i aksjon og fy f.en de gutta kan håndtere bil. Virkelig artig å se Når dekka ryker har de lett for å dra med seg noe, denne gangen var det åndetanken til bensintanken som datt ned 2 ganger. Siste gangen ble den liggene inntil dekket og ble slitt hull i. Tok en kjapp reparasjon av den i kveld. Glassfibersparkel er saker Goere enn som ny igjen Drivakselmansjetten fikk også litt stryk når det surra seg dekkrester rundt den, eller inni er kanskje bedre å si: Det her lå inni mansjetten Leddet klarte seg fint men hadde en annen aksel så får heller sette på ny mansjett på denne om det skulle være behov for det en annen gang. Fikk også se at ene motorfeste hadde løsna i vulkinga så den metallplata skruen sitter i bare lå oppå gummiputa. Rune snakka om at han hadde et løst feste liggende på hylla så får se om jeg får bytta den i morra Hilsen Trond
thorbis Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 blir litt fiks på deg også ja trond. hørte skumle rykter om at du er blitt vag repratør jeg:P hehe
Trond.S Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Skrevet Juli 7, 2009 Joa, skjer jo fort litt småtteri. Men har skjedd lite i år med tanke på hvor mye morro jeg har hatt det med bilen Hehe.. ja, har aldri eid en eneste VW jeg, men har visst fått mange muligheter til å skru på dem etterhvert. Sier det noe om kvaliteten eller?
Morty999 Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 godt å se en bmw som blir brukt. de dekk strimlene var kjent:D hehe
oddis Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Godt å se at bilen brukes skikkelig! Den åndetanken tenkte jeg å rive helt bort, men har også vurdert å bare lage ny innerskjerm av metall, som får ta støten. Hørte du hadde kjørt hardt på trim4eldre treffet også.. Fikk følgende kommentar fra en sambygding, i etterkant av treffet: "En slekken kvit ætrædve som du (jeg) har kjørde frå mæ nåe gærfært. Tresæksten sto det pån. Neggu om det var nån tresæksten gett!" Regner med det var deg har snakka om..
Trond.S Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Skrevet Juli 8, 2009 Morty: Må jo kjøre litt. Hehe.. kan tenke meg at turboladdad 535 klarer å ordne noe dekkstrimler innimellom også ja Oddis: Ja, den tanken er jo temmelig idiotisk plassert. Innerskjermen som skal beskytte tanken gikk jo føyken ved første dekkesmell i år Tenkte litt på å lage en ny innerskjerm av alu eller noe sånt jeg også. Ellers så ligger de jo inni bagasjen på E28 og E23 hvertfall, så det bør jo gå ann å flytte den dit. Hehe.. var på trim4eldre treffet hvertfall. Var bare meg og en annen 320 som var av hvite E30'r der så vidt jeg husker. Åssen bil kjørte han karen da? Hilsen Trond
Morty999 Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 heh har vell tatt ut like mye strimler av mine drivaksler ja. hehe har tilogmed 1cm med gummi lag oppi hjulbuene jeg ikke får av med høytrykk engang så hehe
Rune B. Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Se der ja=) Nok gummi til å bytte ut slitebanen på et dekk det der! Har nok hatt litt fart på seg de dekka..hehe.. Gleder meg til helga jeg også! Nå som møkkabilen kanskje går som den skal også. Men syns du skulle hatt litt reklame på bilen. Skader ikke med litt reklame for bruktbilselgeren fra solsida fjorden vel? Sponser med dekk, felg og motorfester
thorbis Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 som den handycap figuren jeg er så får jeg vel henge meg på som kartleser til helga trur jeg.
Mariusk Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Ooooh!! Frekke grønne detaljer på åndetanken må jeg si Trond
Trond.S Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 Morten: Gummi i hjulhus = rustbeskyttelse. Rune: Får håpe det blir skikkelig trøkk i vagna di, at begge bilene våre holder og at det blir oppholdsvær. Das hatte knall bleiben, jah! Å jasså, disse såkalte "gavene" er sponsormidler i snik form Skal se om jeg rekker å klistra på noe innimellom dekkomlegging, vask og polering av dekkrester og topppakningsbytte på Golfen til Porr. Blir nok sliten og trøtt før dagen vi reiser denne gangen også Thorbjørn: Du minner mer om Andy Cap enn handycap spør du meg. Du skulle bare visst hvor priviligert du er som er sjukmeldt i ny og ne. Litt uheldig med været denne gangen da Marius: Hehe.. spesielt fornøyd med fargekombo'n selv ja. "Gul-hvit og grønt står jo bare sååå bra til hverandre. Oh my god lissom!" Det er jeg sikker på at FanThomas er enig i også. Og hva er det jeg hører Marius? Du skal ut å nyte alkohol i Hønefoss akkurat når det er Gatebil-helg? Det er for dårlig ass! Er vel noe sånt som 5-10 treff helger i året og noen-og-førti andre du kan surre bort på Ellers så kan jeg jo meddele at jeg fikk bytta motorfeste i går, så bilen er vel stort sett klar til helga nå. Mangler bare en liten vask og noen dekk som jeg nevnte oppi her. Gleder meg til å prøve å sladde litt på Våler. Har aldri blitt noe særlig kjøring der på meg, bare 3 ganger før tror jeg. Hilsen Trond
Mariusk Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Ja, hvis den tanken der ikke er siste skrik i åndetanker nå så kan du kalle meg en krakk. Jeg skal slettes ikke nyte alkohol, men skal presse det ned hvis det er det du mener Men jeg tar gjerne en tilgodelapp på tur takk. Har jo blitt litt skeptisk til disse gatebiltreffa jeg Skulle du komme hjem i rimelig tid får du svinge innom, kan love både saltstenger (ekte Soletti) og leskende drikker.
Trond.S Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 Glad du liker åndetanken Nei var vel egentlig ikke om du synes alkoholen er god eller ikke jeg tenkte på. Var vel mer prinsippet med å bruke opp en allerede kort helg med en tur på byen. Vorspielet er jo greit nok, men når det er over er morroa like fort slutt. Ser ikke helt sjarmen med å gå på steder med så høy musikk at du bare må smile, nikke og misforstå folk isteden for å prate. Gå å vasse i folk som er høye på seg selv og diverse andre stoffer er heller ingen høydare. Det som er mest morro er når 18-19 åringene fulle av bol og barbie-dop blir ustablile og begynner å bråke med hverandre over småting, oftest ender det med mye språkbruk og lite slag Da har jeg mer sansen for Gatebil med masse fine biler, damer og muligheter for å kjøre på bane Tviler på at jeg rekker noe Soletti hos deg til helga. Reiser vel 5 tida om morran og det pleier jo å bli ganske seint også. Men tilgodelappen skal du få og håper jeg får en til vorspiel hos deg også selv etter dette ærlighets-utbruddet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå