viplash Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 Hei! Jeg opplever noe rart med min 525iA om dagen. Det er en 91 modell for de som lurer. Jeg har hatt disse LED lampene bak på bilen i en lang periode nå uten at det har vært noe problem. Men så regnet det noe så jævelig her for en stund tilbake og var MYE vann over alt på veiene. Etter det så får jeg titt og ofte opp en melding i kjøre computeren om at Tür Offnen (dør åpen). Og jeg får plutselig på ryggelyset bak selv om jeg har satt bilen i Park, og har skrudd av og forlatt bilen. Lyset i bagasjerommet står også på Hva kan dette komme av?
Bjørn 320 Skrevet Mars 7, 2008 Skrevet Mars 7, 2008 Det at lyset i bagasjerommet og meldingen om open dør, vil eg tippe er brytaren i bagasjeromsluka som er kaputt...prøv å koble ut eller bytt brytaren
viplash Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Skrevet Mars 7, 2008 Hvordan kobler jeg ut den bryteren da? den sitter vel i selve bagasjerommet den? Og det med ryggelyset og slikt er jo enda en ting som jeg ikke skjønner
opt Skrevet Mars 7, 2008 Skrevet Mars 7, 2008 Høres ut som bilen din ikke liker vann Har du sjekka om det er hull/sprekker i baklyktene eller pakninger?
viplash Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Skrevet Mars 7, 2008 Det ser ut som om det er tørt der. Kan ikke se at det har vært noe vann eller noe der inne. Ikke dogg på glassene, ikke fukt bak i der eller noe. Kan hvert fall ikke se eller kjenne noe som helst.
Bjørn 320 Skrevet Mars 7, 2008 Skrevet Mars 7, 2008 Hvordan kobler jeg ut den bryteren da? den sitter vel i selve bagasjerommet den? Vil tru det, er i allfall slik på E36...ein knapp som blir trykt inn når du lokket blir stengt
viplash Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Skrevet Mars 10, 2008 Det at lyset i bagasjerommet og meldingen om open dør, vil eg tippe er brytaren i bagasjeromsluka som er kaputt...prøv å koble ut eller bytt brytaren Nappet ut den kontakten på bryteren i bakluka. fortsatt piper det med melding om åpen dør
fish Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 Var plaget med at lyset på bagasjerommet lyste døgnet rundt, og self. tom for støm dagen derpå. Da var det bryteren som ikke stod i riktig posisjon i forhold til låsen på lokket. La meg inn i bagasjerommet og fikk det justert inn i riktig posisjon. Hadde sannsynligvis lukket lokket og fikk noe i klem slik at det kom i ulage. Ville ha sjekket og sprayet elektrospray i den bryteren for bagasjerommsbelysning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå