Gjest Skrevet Mars 7, 2008 Skrevet Mars 7, 2008 Da vil jeg igjen gjøre admin oppmerksom på at de ikke skal slette denne tråden siden jeg har bestilt annonsering. _________________________________________________________ Klikk deg inn på www.st-import.no for å bestille! Kun 2690,- - Topp kvalitet, ABS plast - Grill inkludert, ABS plast - M3-leppe inkludert (løs) - Skrufester osv, bolt on 100% - Støtlister Dette er meget god pris for en fanger av så høy kvalitet! Legg inn din bestilling på www.st-import.no
Gjest Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 Dette er kvalitetsvarer til god-pris:) Husk at alle som handler nå er med i trekningen av et gavekort på 2500,-
matser`n Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 hallo. har tengt til å bestile meg den fangeren. men jeg lurer på om man ser forskjel på den her og orginal m fanger ? og hvordan er pasformen på den fangeren her ?? takker for svar
Gjest Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 Tror ikke du vil se noe forskjell nei. Delene på denne fangeren kan kombineres med feks orginale deler fra en m-fanger. Det sier vel det meste! Passformen er 100%, laget av samme materiale som orginale BMW-M fangere. Fangeren bestiller du på www.st-import.no Mvh Stig St-Import
318is_coupe Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 sender du forsatt til de som har forhånd bestillt?
Kobar Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 hei, ser du selger crystal clear tåkelykter til e36, får du inn sorte slike i nær framtid?
Spiritus Sancti Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 Hei, er dette sånn som blir lagt ned med en gang? eller er du fortsatt i bisnis etter sommeren? Iom at jeg skal ha ny e36 etter sommeren, og da blir det vel bestilling av endel hos deg her.. Hehe
Gjest Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 318iscoupe: Jepp, men det er lettere om du legger inn bestillingen min på siden www.st-import.no Levering begynner Torsdag neste uke:) Jeg har tåkelys i crystal clear og crystal clear smoke! Har ingen planer om å legge ned nei, hehe..har handlet inn myyye varer! bare å ta kontakt ved en senere anledning det Spiritus Sancti Mvh Stig St-Import
A. Larsen Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Hei er intressert i fangeren, men kan du gi meg høyde med leppe montert? Har du deffuser?
Endre Hånde Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Dårlig utvalg til e82 enda hos deg. Venter du inn noe?
Gjest Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 A.Larsen: skal sjekke opp det angående høyde. Men jeg har bakfanger med diffusor visst det var det du tenkte på. M3 orginalkopi med løs m3 diffusor. til dobbel eksos E82 er det lite til ennå,men når jeg har fått ting litt på stell her så skal jeg få tak i det. Målet på sikt er å ha totalt utvalg i "orginalt" bmw tilbehør/styling til gode priser:)
Jesse Skrevet Mars 12, 2008 Skrevet Mars 12, 2008 Fant denne siden på finn her om dagen, skal ha meg m-tech sett om ca en måned, det til 6000,- men kunne tenkt meg og sett akkurat det settet på en bil? det ser jo bra ut på bilde, men sett så mange rare m-sett så greit og forsikre seg, hehe.
Gjest Skrevet Mars 12, 2008 Skrevet Mars 12, 2008 Heisann, skal montere det på en e36 cab jeg har stående her:) Da får du se hvordan det blir inreal;) Håper å få gjort det neste uke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå