Gå til innhold

E36 M3 Frontfanger! 2690,- Inkl frakt!

Anbefalte innlegg

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
A.Larsen: skal sjekke opp det angående høyde. Men jeg har bakfanger med diffusor visst det var det du tenkte på. M3 orginalkopi med løs m3 diffusor. til dobbel eksos

Fin om du sjekker opp høyden ja.

Jeg rotet litt var splittere som passet på jeg mente.

Skrevet

Splittere kan monteres på denne fangeren, men det får ikke jeg tak i!

Mvh Stig

Angående settet så skal jeg montere hele ja! Blir meget pent:) Er en cosmosvart E36 cab.

Fikk høre fra leverandør at du skal granske fangeren for i det hele tatt å se forskjell fra den som BMW selger orginalt (!) Det er samme primet blåfarge, samme materiale, samme ABS gitteret, skrufester osv..

Tror dere blir meget fornøyde!

Skrevet

Blir bra, sleng ut bilder når du er ferdig ;)

den listen nede på fronten, den er løs som på org fanger eller? den skal vil jeg ikke ha lakkert, samme med diffusioren også

Skrevet

Ettersom jeg forstår er det forhåndsbestilt frontfangere som er på vei. Har du bestilt flere for å selge, eller har du kun de som er forhåndsbestilt å solgt med en gang?

Skrevet

Varene er på lager! Etter en intens kamp med linjegods i dag klarte jeg å få varene i hus! Første utsendingene gikk allerede i dag.

Ta kontakt om dere lurer på noe. Alle som har bestilt her på bimmers eller vil bestille noe, gjør det via siden min på www.st-import.no. Da blir alt my lettere mht. betaling, sending osv.

Mvh Stig

St-Import

Skrevet

Det er den nok, går i posten i morgen Lørdag.

Mvh Stig

St-Import

Skrevet

Har ikke fått tid ennå, men tror ikke dere skal bekymre dere for det. Ser meget bra ut! Skal prøve å sette på en fanger i morra, men vet ikke om jeg rekker det.

Skrevet

Bumper denne litt! Fortsatt fangere igjen til god pris; 2490,-!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...