Jesse Skrevet Mars 12, 2008 Skrevet Mars 12, 2008 Helt topp! gleder meg hele settet du skla montere eller?
A. Larsen Skrevet Mars 12, 2008 Skrevet Mars 12, 2008 A.Larsen: skal sjekke opp det angående høyde. Men jeg har bakfanger med diffusor visst det var det du tenkte på. M3 orginalkopi med løs m3 diffusor. til dobbel eksosFin om du sjekker opp høyden ja. Jeg rotet litt var splittere som passet på jeg mente.
Gjest Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Splittere kan monteres på denne fangeren, men det får ikke jeg tak i! Mvh Stig Angående settet så skal jeg montere hele ja! Blir meget pent:) Er en cosmosvart E36 cab. Fikk høre fra leverandør at du skal granske fangeren for i det hele tatt å se forskjell fra den som BMW selger orginalt (!) Det er samme primet blåfarge, samme materiale, samme ABS gitteret, skrufester osv.. Tror dere blir meget fornøyde!
Jesse Skrevet Mars 16, 2008 Skrevet Mars 16, 2008 Blir bra, sleng ut bilder når du er ferdig den listen nede på fronten, den er løs som på org fanger eller? den skal vil jeg ikke ha lakkert, samme med diffusioren også
Jørgen Lie Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Ettersom jeg forstår er det forhåndsbestilt frontfangere som er på vei. Har du bestilt flere for å selge, eller har du kun de som er forhåndsbestilt å solgt med en gang?
Jørgen Lie Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 da har jeg lest tråden en gang til å funnet ut at du har jo en internettside der det kan bestilles hehe
Gjest Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Varene er på lager! Etter en intens kamp med linjegods i dag klarte jeg å få varene i hus! Første utsendingene gikk allerede i dag. Ta kontakt om dere lurer på noe. Alle som har bestilt her på bimmers eller vil bestille noe, gjør det via siden min på www.st-import.no. Da blir alt my lettere mht. betaling, sending osv. Mvh Stig St-Import
bmwrasaren Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Konge! Håper min er på plass rett etter påske da
Gjest Skrevet Mars 21, 2008 Skrevet Mars 21, 2008 Det er den nok, går i posten i morgen Lørdag. Mvh Stig St-Import
maurtin Skrevet Mars 21, 2008 Skrevet Mars 21, 2008 har du prøvd på din egen bil med tanke på passform?
Gjest Skrevet Mars 21, 2008 Skrevet Mars 21, 2008 Har ikke fått tid ennå, men tror ikke dere skal bekymre dere for det. Ser meget bra ut! Skal prøve å sette på en fanger i morra, men vet ikke om jeg rekker det.
Gjest Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 Bumper denne litt! Fortsatt fangere igjen til god pris; 2490,-!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå