tpracing Skrevet Mars 7, 2008 Skrevet Mars 7, 2008 Hei, Jeg har noen deler til overs som jeg har lyst å bli kvitt. Dette er ubrukte deler i uåpnet originalemballasje. Jeg kjøpte delene til innpris, og selger de videre for det samme, da jeg trenger penger til nytt prosjekt Powerflex foringer til E30/M3 . Dette er sorte powerflex-foringer, som er beregnet til bane/race-bruk. De er også dyrere enn den vanlige lilla varianten. Foringer til stabstag ikke inkludert. http://www.powerflex.co.uk/images/pdf/0103.pdf PFF5-303-A x2 (Front Lower Wishbone Rear Bush) Eksentrisk foring for M3 eller de som ønsker M3 caster-settings. PFR5-305-A x2 (Rear Beam Mounting Bush) PFR5-306-A x4 (Rear Trailing Arm Inner/Outer Bush) PFR5-300-A x1 (Rear Diff Mounting Bush) Jeg har også et sett med Earls stålomspunnede teflonslanger med zink-koblinger. Kit`et inneholder 6 deler og er bestilt til E30 med skivebrems bak. Priser: Foringer: 3300 ,- Slanger: 1300,- Frakt og oppkravsgebyr kommer i tillegg. Ved forhåndsbetaling sendes delene gratis! Hvis du er interessert, ta kontakt på trondkvarsvik @ gmail . com (fjern mellomrom ved sending)
tpracing Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Skrevet Mars 8, 2008 Eter å ha mottatt et par PM`er ser det ut som om jeg må legge til litt informasjon. Ingen av kit`ene selges for under annonsert pris. Ingen av kit`ene selges stykkevis og delt, alt selges komplett.
tpracing Skrevet April 10, 2008 Forfatter Skrevet April 10, 2008 Jeg kan også selge foringene stykkevis, siden ingen var interessert i å kjøpe hele pakken For de av dere som tenker mere på go enn show, nå har dere muligheten til å kjøpe skikkelige foringer og bremseslanger som er som skapt for den kommende banesesongen!
tpracing Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Skrevet Februar 7, 2009 Delene er fortsatt til salgs pga useriøse kjøpere! Nytt i eske, klart til å slenges på en E30 med sloppy foringer!
joacim Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 PFR5-305-A x2 (Rear Beam Mounting Bush) PFR5-306-A x4 (Rear Trailing Arm Inner/Outer Bush) Pris for de?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå