Snook Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 fin bil=) kunne ha tenkt meg skinninteriøret=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snook Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 Då var bilen eu godkjent (27/3-08), kvittering på over 5000 i deler + verkstedstimer i den forbinnelse. årsavgift for 2008 er også betalt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snook Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 fin bil=)kunne ha tenkt meg skinninteriøret=) Takk for det Blir litt vanskelig å selge en bil uten interiør.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torodd Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Hei, kan du sende meg noen bilder av det som er stykt på bilen (rust osv)... Hvor mye skal du har for bilen... fått noen bud? når skal bilen på eu-kontroll? torodddalen@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snook Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 Hei, kan du sende meg noen bilder av det som er stykt på bilen (rust osv)... Hvor mye skal du har for bilen... fått noen bud? når skal bilen på eu-kontroll?torodddalen@hotmail.com Bilen er nylig eu godkjent med 0 feil (27/3-08 ). Flere bilder kommer i løpet av uken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snook Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg