BmwMorten Skrevet Mars 7, 2008 Skrevet Mars 7, 2008 Diverse deler til salgs til e34 m5/530. Legger ut bilder i morgen. 1. 2 m5 sportseter i grått alacantra med m farver i midten. 2. Bak sete i grått med m farver i midten og armlene (stoff) 3. 4 dørtrekk i samme farger som ovenfor. 4. Baklykter med hvite bilnkere 5. Komplett bakfanger med hull og deksel til krok. (530) 6. Komplett frontfanger med grøftelys. litt skraper på ene siden. 530 7. V8 Panser og grill. (solgt) 8. Bakluke med M vinge. 9. M5 innstrument. Kom med bud. Store ting sendes ikke. Bakfanger,lykter,bakluke innstrument Sete
NeonMuffler Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 pris antydning for frontfangeren? sender du den?
BmwMorten Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Skrevet Mars 8, 2008 V8 panser og grill er solgt. Har ikke så veldig lyst og styre med og sende store deler Bmw svart metallic er bieln
BmwMorten Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Skrevet Mars 8, 2008 Det er en her inne som var før deg. han ville bare se bilder først.. men vist han ikkje vil ha de tar jeg kontakt
BmwMorten Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Skrevet Mars 8, 2008 Bakseter er helt like som stoler og dørtrekk bare at det er stoff
BmwMorten Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Skrevet Mars 9, 2008 500kr. for frontfanger kan legge inn bilde i morgen
NeonMuffler Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 500kr. for frontfanger kan legge inn bilde i morgen sikker på at du ikke vil sende? hvis ikke så har jeg familie i stavanger som kan hente den for meg
BmwMorten Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Skrevet Mars 9, 2008 Sendte en gang ett inntriør på en palle.. mye styr Men ka transport skal de bli i tilfelle?
NeonMuffler Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 Sendte en gang ett inntriør på en palle.. mye styr Men ka transport skal de bli i tilfelle? har du bilder av frontfangeren a?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå