Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det slik at noen 16:9 monitorer har kasettspiller og noen har cdspiller?

kikker litt på ebay. og der er det jo forskjellig rart. Men jeg får ikke alle delenr. til å stemme med det jeg finner på gs.

og om jeg kjøper en 16:9 skjerm med cdspiller, kan jeg plugge den rett inn i bilen min som har 4:3 skjerm fra før?

hva er en grei pris på en slik skjerm fra statene eller andre land? alt er jo billigere enn Norge så... :roll:

Skrevet

Hei:

Det er sant at noen monitorer har cd og noen kasett, hvis du har 4:3 skjermen, kan du bytte til 16:9, men kun hvis du har den nyeste radiomodulen.

Skrevet

hvordan finner jeg ut hvilken radiomodul jeg har da? eller er det liten sjangs for at jeg har rett radiomodul når jeg har 4:3 skjerm?

hvor sitter radiomodulen egentlig og hvorfor må den byttes?

hvordan er det med tv-modulen da? kan den brukes om hverandre?

og bytter jeg skjerm og radiomodul så er det vel ikke nødvendig med ny nav-enhet? klart det er en fordel å bytte den til en mk4, men er egentlig bare ute etter utseende på den 16:9 skjermen samt muligheten til å plugge cd'er i front.

Skrevet
hvordan finner jeg ut hvilken radiomodul jeg har da? eller er det liten sjangs for at jeg har rett radiomodul når jeg har 4:3 skjerm?

hvor sitter radiomodulen egentlig og hvorfor må den byttes?

hvordan er det med tv-modulen da? kan den brukes om hverandre?

og bytter jeg skjerm og radiomodul så er det vel ikke nødvendig med ny nav-enhet? klart det er en fordel å bytte den til en mk4, men er egentlig bare ute etter utseende på den 16:9 skjermen samt muligheten til å plugge cd'er i front.

Radiomodulen sitter bak på venstre siden ved navi spilleren.. Tor ikke du trenger mk4 spilleren. Det som er hoved forskjellen på mk3 og fire er at med mk4 kan du få 3D navigering samt den er litt kjappere en den gamle.

Skrevet
nei.. du må ha en annen modul.. har en eg har handla mye med fra litauen, han skulle ha 350 euro for skjerm og 300 for radio, trur eg han sa

Sender han i vanlig pakke sånt at vi slepper og momse på sakene. For da er ikke prisen så vond.

Glenn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...