Terje320d Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Lurer på om det er flere plasser på e39 enn den runde pluggen i motorrom en leser av diagnose på e39 -97?? Leste i manualen at det skulle være noe under rattet, men finner ikke:S Har en "autodata" leser, men om denne funker på E39 eller ikke..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Har du autodata "leser", står det på autodata hvor kontakten er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje320d Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2008 ok.. skal teste d nå.. har autodata om 20 min:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Har kontakt til venstre for rattstamme.(OBDII) Har du datakontakt i motorrom, har du ikke OBDII kontakt inne i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje320d Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2008 er vel den runde kuntakten i motorrom i alle bmw vell??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Nope.. ikke på nyere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje320d Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2008 ok.. så har sikkert ikke den under rattet da:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Det er flere E 39 som har begge (ikke etter 2001 modell)men hvis du har den runde i motorrom må denne brukes for kontakt med alle styreenheter ,den innvendig OBD er da kun for motor diagnose noe som er krav i USA ,da di kun har brukt OBD til diagnose når bilen stoppes langs veien for miljø kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje320d Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2008 ok.. Er en ABS føler som er gåen.. men hvordan få sjekket dette selv? Uten å levere bilen på verksted for diagnose..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Det er flere E 39 som har begge (ikke etter 2001 modell)men hvis du har den runde i motorrom må denne brukes for kontakt med alle styreenheter ,den innvendig OBD er da kun for motor diagnose noe som er krav i USA ,da di kun har brukt OBD til diagnose når bilen stoppes langs veien for miljø kontroll. Beklager da mulig feil svar fra meg, da jeg ikke har opplevd dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H4kon Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Jeg har rund i motorommet og avlang firkantet OBD under rattet. 98 mod 528ia ifra USA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje320d Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2008 ok.. har 523 -97 jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Jeg har rund i motorommet og avlang firkantet OBD under rattet. 98 mod 528ia ifra USA. US modeller kan ofte ha andre OBD varianter og muligheter, men ikke så ofte jeg holder på med US BMW Men greit å vite, og lærte noe der også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå