jonmurern Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 noen som sitter på bilde av fks 92 520/525 touring med alpina felg ??? og eller med e-34 skørt tro????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Var ikke mye jeg fant på Google . Men her har du et bilde . Og her er bilde av min Touring med M skjørt. Som forøvrig er de eneste riktige skjørtene man kan sette på en E34 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Jaggu er det ikke meg og Ellingsen bak der...fin topic forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonmurern Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2008 nydlige bilder!!! trenger forøvrig hjelp til min egen.... tror jeg skal sette det bort til noen i tyskland?? danmark?? svergie??? har noen av dere gjort ting i utlandet?? , dette ønsker jeg til min 92 525ixa med alt el-skinn osv.... rustbehandling, nye lister, hellakering, just understell og tror jeg går for alpina felg ikke for mye bling da......men litt klasisk look!!! har dere noe tips om dette???? har jo seff funnet noen i polen som rustbehandler OG lakerer for en pris mellom 9- 15 kr men tror ikke at jeg tør dette....hehe fint med tilbake melding , eller kansje pm om noen kan eller har tid til dette..........koster vel litt vel mye og få gjrt dette i norge??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonmurern Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2008 en liten ting til....finnes ikke alpina felg uten kant da????? mener jeg har sett dette her på forumet på e-30???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonmurern Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2008 bump.....havnet kansje på feil sted.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 Se litt på punkt 1, 2 og 3 her:http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1547, så får du kanskje litt flere svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå