Narum Skrevet Mars 7, 2008 Skrevet Mars 7, 2008 Jeg har en 328i e46 som jeg leter etter effekt anlegg til, vil ha litt grommere lyd i bilen men er ikke helt sikker paa hvor jeg bOr se etter det, aa hva er best til en rimelig pris.
BMW_Stig Skrevet Mars 7, 2008 Skrevet Mars 7, 2008 Skal du ha ett helt ok effektanlegg kan du ringe motortechnic i skien. De tror jeg har Simons, som er ett eksosanlegg som ligger midt på treet både på pris og kvalitet.
Narum Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Skrevet Mars 7, 2008 Skal sjekke dem ut med en gang de har oppeigjen takker for svar noen andre som har noen plasser jeg burde sjekke ?
maurtin Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 bilextra, mekonomen har simons/supersprint. Simons er vel det billigeste du får... Eisenmann er vel det dyreste, men med best lyd, fåes kjøpt hos motortechnik
gaupen Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 du kan gå på bil extra og kjøpe løse deler og lage et selv. der kan du selv lage til med den lyd potten og dimen du selv vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå