E30stig Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 noen som kan hjelpe meg litt?har kjøpt meg en E30 men defekt turteller.. selgeren sa det var trykkplate? men har ikkjee hørt om det før? noen vet hvor jeg kan få kjøpt en sann? lr annet som eventuelt kan vere feil? på forhand takk
Tam Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 Printplate feil (dårlig kontakt/irr) eller meget mulig batteriene i dashbordet (sitter på printkotet) som er defekte. Er vanlig på gamle E30er.Mål lodde på nye batterier.
E30stig Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Skrevet Mars 8, 2008 takker da vet jeg litt mere hva jeg skal se etter når jeg skrur opp.. hvor kan jeg få tak i slike deler da? er det spesial batterier?
bmwomar Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 Det funker med vanlige oppladbare batterier, har byttet disse flere ganger jeg. Er en grei jobb http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... oWebRef=&/ Du ser batteriene på si printet, på bildet der
E30stig Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Skrevet Mars 8, 2008 der kom du rett til nettshopen.. så der kom ikkje opp nåkke bilde.. men skal nåkk klare ditta.. skal legge ut bilder når jeg bynner med prosjektet med å lage den strøken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå