Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

CSL felger ja, de selges ihvertfall i England har jeg sett. Ville ha disse på bilen min jeg også, men fikk ikke tak i noen i Norge. Disse er dyre originale!

Skrevet

De hadde de kun i 17". Jeg vil ha de i 19" :)

Noen her som vet om bilen vil subbe noe hvis jeg kjøper 9,5" bred felg bak med 45 i innpress? Har bestilt justerbart senkesett, så bilen skal senkes sånn at den ligger helt nedtil toppen av dekket.

Og hvor bredt dekk bør jeg ha til en 9,5" felg?

Skrevet

Jeg skal ha 255 med ET45 på mine felger, det skal gå bra det!

Ang. CSL felgene, disse er kanonrå til E46 coupe.. Men får bare opp til 18" i Norge, vi får vertfall ikke inn større enn det.. mens skal du ha 19" må du kjøpe originalt...

Så for 19" kopi må du nok til utlandet.. Ville også ha hørt med modbargains.com som du har gjort ang. dette :)

Skrevet
Og det vil ikke subbe tror du?

Nei, det skal gå helt fint! Jeg har også opplevd at ET40 med 265/30-19 funket fint på coupe uten å subbe.. Da med falken dekk som har en litt avrundet ytterkant. Kjøp dunlop, falken eller khumo dekk og du er nesten garantert å slippe unna subbing selv med en rå senk :) btw, jeg skal ha 10x19 ET35 bak på min cab.. Men her må det selvfølgelig endel valsing til samt strekk i dekket. Går antakelig for 245/35-19..

Skrevet

Det høres bra ut. Hvis jeg skal bestille fra modbargains, så blir det til at jeg bestiller kun felgene også kjøper jeg dekk her. Ble mye billigere frakt da og jeg sparer noen kroner på å kjøpe dekk her istedet.

Men har da et spørsmål til alle her inne. De har to typer csl felger. En som har litt mer chrom i seg på en måte og en mer vanlig sølv. Hvem syntes dere er finest? De koster det samme.

Type 1:

E46%20CSL%20(3).JPG

Type 2:

CSL_e46_coupe_black_2.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...