Hawkon88 Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 holder på å sette en m30b35 i en e30 2d preface. er på jakt etter en pumpe som klarer mengden og trykket bensin som trengs. evt bensintrykksregulator også. har kjøpt fuelcell som skal baki. er også på jakt etter bur. egentlig trenger jeg ikke mer enn halvbur. så komplett som mulig. har hørt at burene til kollevold trenger mye modifikasjoner for at skal passe godt.
318iAT Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 Har du sett på Hordalands nettsider, tror det var en pumpe til salgs der.
Hawkon88 Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Skrevet Mars 9, 2008 bård: vet ikke, rett og slett.. gidd du å sjekke etk? 90mod 535 motor som skal i e30en.. jeg sjønte ikke så mye av etk.. evt noen andre som vet nødvendige data for å avgjøre om m20b25 pumpen passer på m30b35? svar mottaes med takk.. ellers noen som vet om bur å kjøpe? gjør ikke noe om det er fra utlandet.. evt mål å lage på selv?
bård Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 Du skal vel ha fuelcell, og pumpa på utsida tanken så da vil jeg tro det skal gå fint hvis den har kapasitet nok og det vil jeg tro den har..
bård Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 er fra e30 325i, men den pumper sikkert ca det samme.
Hawkon88 Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Skrevet Mars 13, 2008 har kjøpt meg fuelcell ja.. får nett sjå. pumpe kan vente litt.. se om noen hugger en 535 eller noe her nermeste mnd..
GiljeN Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 jeg har enn HElT ny bensin pumpe kom med bud send pm
Eika Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 Hawkon du som er godt kjent med båt er jo vant til utvendige pumper som leverer store mengder bensin de holley pumpene som ofte brukes leverer jo 255L/T og er justerbare alle utvendige pumper til forgasser motorer er jo justerbare og leverer som regel MYE bensin.. mazda 929 pumpene leverer 110L/T hvis ikke jeg husker feil og den fikk jeg for 200kr på hoggern
Hawkon88 Skrevet November 23, 2008 Forfatter Skrevet November 23, 2008 jeg har enn HElT ny bensin pumpe kom med bud send pm det har ikke vært liv i denne tråden siden mars.. jeg var/er jo helst på mindre båter jeg eika, så var utenbords som gjaldt for meg hyggelig du husker meg hvertfall.. men er det ikke litt risky å kjøre med så gamle pumper da? tenker på konsekvensene hvis plutselig pumpen ikke skulle klare å levere nok?
Eika Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 er jo så si kun utenbords på meg å da.. 2taktere som gjelder fuelcut er IKKE bra, men jeg har aldri hatt noe problem med atte pumpene streiker med det første (en xr2 drekker i overkant av 100L/T med min kjøring) mercury racing pumpene koster vel rundt 1500kr og leverer 170L/T og kan justeres fra 1 til 9 bars trykk.. de er jo laga for utvendig montering så de er geniale med tanke på fuelcell.. å de pumper like bra uansett åssen vinkel du klarer og utsette de for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå