Turbo-Knut Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 Dette er litt inviklet: Bygger om en 88mod. 520ia til 535ia.. Bilen har originalmontert stor kjørekomputer, og har "BC-hendelen". Når BC-hendelen trykkes på, veksler info på displayet på selve kjørekomputeren. Instrumentpanelet er den gamle typen med mekansik km-teller, og har ikke visning for kjørekomp. eller check controll (noe den altså ikke har.) Saken er at bakpå 520ia panelet er det 3 kontakter, (2 hoved + 1 girintikator-kontakt). Har instrumentpanel fra BMW 750ia som har like koblinger som fra 525, 730 og oppover. Her er det 4 kontakter på baksiden, og er helt ulike dem som sitter på 520 panelet. Så kommer spørsmålet, kan noen gi meg info om hvordan dette skal kobles opp mot hverandre? Da kan vi se bort fra hele CheckControl- delen, da bilen ikke har dette installert. Det er speedometer, turteller, forbruk, bensin og temp.måler, gir-indikator, og alle lampene. Om BC-info ikke kommer opp på selve instrumentpanelet er ikke det noen krise.. Jeg har alle kontaktene som trengs, trenger bare en oversikt som forteller hvordan dette skal kobles sammen for at det skal fungere. Er det noen som har gjort dette, eller som kan hjelpe meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå