Azeton Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 http://www.msextra.com/manuals/MS_Extra_Manual_Index.htm
BMW89 Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Skrevet Mars 11, 2008 fungerer her også, nei hadde alle tengt som deg Fliid så hadde det vel aldri blitt noen trimmede biler. er kjekt og ha hvis jeg skal prøve meg på kompressor tengte det var lurest og ha spruten oppe og gå først og lære seg den. hører så mange som gjør det motsatt vei og sliter ferlt med det.
Fliid Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 hadde alle tenkt som meg hadde det kun vært sugetrimmede M20'r og med sprut satt opp av folk som har greie på det! Les litt om sprut og oppsett så ser du fort at og være trikker (er selv trikker) hjelper deg stort lite Og sette opp ett sprut krever mer innsikt enn at den kabelen er blå og skal til klemme nr. 2. osv osv.
BMW89 Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Skrevet Mars 11, 2008 hehe jaja kansje det gode gamle fagt vi hadde på skolen som het elektronik kan hjelpe jaja skjønner deg godt men da veit du også at trikker lærlinger her litt dårligere betalt og må derfår gå får et biligere sprut og prøve seg fram. du starta en gang med trim du også du. det du har nå er sikkert ikke ditt først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå