ArildJr Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 Har en nyoverhalt motor fra en 735 (1989) som må bort pga flytting. Toppen er ny, med ny kam og ventiløftere/ventiler. Motoren er iflg gamle eier kun kjørt 2000 km etter overhaling. Prosjektet jeg skulle bruke den til falt i fisk. Overhalinga kosta 10000.- Den må bort raskt og må hentes. Selges 3500.- evt byttes i noe annet moro. Ingen garanti, den står i garasjen min i stavanger. Toppdekselet er tatt av så du ser at kam ++ er nytt. send helst mail på arild@remseth.com
plumbo79 Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Dritbillig løp og kjøp, hadde jeg giddi dratt til stavanger hadde jeg kjøpt den på flekken
ArildJr Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Skrevet Mars 9, 2008 nei, ikke girkasse, jeg har bare motoren stående. Den må bort ved henting snarest! Kan som sagt bytte i annet gøy.
bmwt Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Går den ende billigere visst jeg henter den i morgen? må kjøre fra bergen...
ArildJr Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Skrevet Mars 9, 2008 du må ikke springe deg ihjel, flytter etter påske, men den må bort før den tid. Men greit for meg 3000.-
ArildJr Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Skrevet Mars 9, 2008 rare greiene? Toppen er nyoverhalt med ny kam og det hele. bare overhalinga kosta i overkant av 10000.- for meg betyr den ingenting, den står innerst i garasjen min og må ut. Men du kan jo spare deg for drittbemerkninger om du ikke har peiling. Motoren skal være i bra stand uten at jeg har fått testa den, men det ser hvertfall bra ut! Om ingen henter den i løpet av kort tid kjører jeg hele greia på dynga og demonterer den nye toppen. Bare kam'en koster mer enn hva jeg skal ha for motoren. Så har du et prosjekt så får du dette billig bare pga at jeg står uten garasje på nyhuset og ikke har plass!
bmwt Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 kunne du sendt meg pm med nr ditt og evt bilder? alltid greit med bilder....
M30Punk Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 rare greiene? Toppen er nyoverhalt med ny kam og det hele. bare overhalinga kosta i overkant av 10000.- for meg betyr den ingenting, den står innerst i garasjen min og må ut. Men du kan jo spare deg for drittbemerkninger om du ikke har peiling. Motoren skal være i bra stand uten at jeg har fått testa den, men det ser hvertfall bra ut! Om ingen henter den i løpet av kort tid kjører jeg hele greia på dynga og demonterer den nye toppen. Bare kam'en koster mer enn hva jeg skal ha for motoren. Så har du et prosjekt så får du dette billig bare pga at jeg står uten garasje på nyhuset og ikke har plass! Er vel ikke akkurat "drittbemerkning" sjøl om jeg spør om det! mange som skriver ting som ikke stemmer når en først kommer for å se på de,så tåler du ikke spørsmål så ikke annonser!
ArildJr Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Skrevet Mars 10, 2008 solgt til bmwt, en hyggelig kar fra bergen for 2500.- Røverkjøp for ham
bmwt Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 takker for en hyggelig handel...er kommet vell frem og motor er kommet i garasjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå