bmwt Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 dette var dårlige greier...jeg som kjøpte motoren. solgte den videre i helgen i god tro,men da han åpnet opp motoren falt det nærmest ut deler av den......har kontaktet deg på pm uten svar
VUF performance Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Ja her er den "åverhalte" mottoren fra sin beste vinkel. Tok et par bilder av den bare for å vise litt hvor slitt den faktisk var. Håper kvaliteten på bildene blir så bra som de er. når du selger et produkt ArilfJr, så skjekk at varen er som det blir sagt. Selger du et produkt der du skriver at varen er overhalt innen et visst tidsrom, så har du egentlig skrevet en bindene kontrakt.
VUF performance Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 hmm det var rart. Har noen, noe tips på hvrdan eg får lagt inn bilder. Eg lasta dem opp her som eg skriver svar men får dem ikkje til å vise når svaret er skrevet vist dere skjønner.
VUF performance Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 hmm det var rart. Har noen, noe tips på hvrdan eg får lagt inn bilder. Eg lasta dem opp her som eg skriver svar men får dem ikkje til å vise når svaret er skrevet vist dere skjønner. Prøver på nytt her. ser dårlig ut. forbanna dritt!
bmwt Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 fikk dere startet motoren ? før dere åpnet den ikke start på den nei. forbanna irriterende når man kjøper i god tro å greier også viser det seg å være så jævli dårlig som det der....så jo helt jævli ut....har prøvd å få kontakt med ArildJr som solgte meg motoren,men dårlig respons der gitt
icemanM5 Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 men toppen var vel bra og 2500 var da ikke så my Unnskyld at jeg spør, men er du helt skrudd i hue eller...??? Mangler du noe som alle vi andre har...?? Blir så jævli provosert av sånne kommentarer jeg ass!!! Tenk med deg selv om DU lykkelig handler en OVERHALT motor, og åpner den opp, så er dette det du finner...?? Trøster du da deg selv med at du fikk en topp som var bra til 2500,-...?????? Jeg har ofte lurt på om det gjør vondt å være så dum.....................
BMW89 Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 hehe ta det med ro. var vel ikke sån jeg tengte det da var ikke meninga og provosere. han tidligere i salgs tåden her sier han at toppen skulle vere så bra var vel ment som litt humoristisk. men så bildene det så IKKE bra ut så skjønner frustrasjonen din.
icemanM5 Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 hehe ta det med ro. var vel ikke sån jeg tengte det da var ikke meninga og provosere. han tidligere i salgs tåden her sier han at toppen skulle vere så bra var vel ment som litt humoristisk. men så bildene det så IKKE bra ut så skjønner frustrasjonen din. Sorry, litt kort lunte på sånt! Blitt "lurt" på samme måte selv... Sorry, BMW89....
E36Cab1 Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Så da var spørsmålet til Itteno ikkje dumt likevel da,til de tullingene som meinte han var altfor mistroisk...
vildrin Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 kjipe greier d der. men vist toppen er nyoverhala for 10000kr så er jo den aleina verd kjøpet. Men kjipt at bunndelen ser så jævlig ut. Mannen viste vel om det når han ikke tar tlf
BMW89 Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 ja men hvis han svarer så sier han sikkert at han har vert på ferie. den har vertfall jeg fått!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå