Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette var dårlige greier...jeg som kjøpte motoren. solgte den videre i helgen i god tro,men da han åpnet opp motoren falt det nærmest ut deler av den......har kontaktet deg på pm uten svar

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja her er den "åverhalte" mottoren fra sin beste vinkel.

Tok et par bilder av den bare for å vise litt hvor slitt den faktisk var.

Håper kvaliteten på bildene blir så bra som de er.

når du selger et produkt ArilfJr, så skjekk at varen er som det blir sagt. Selger du et produkt der du skriver at varen er overhalt innen et visst tidsrom, så har du egentlig skrevet en bindene kontrakt.

Skrevet

hmm det var rart.

Har noen, noe tips på hvrdan eg får lagt inn bilder. Eg lasta dem opp her som eg skriver svar men får dem ikkje til å vise når svaret er skrevet vist dere skjønner. Prøver på nytt her.

2aope0bylwvt4ivom1ty.jpg

t2ag9a15jr0hiiqnn692.jpg

b21t06xentqurskgceyt.jpg

1fdmdd9tuh4gudbnjj1d.jpg

ser dårlig ut. forbanna dritt!

Skrevet
fikk dere startet motoren ? før dere åpnet den

ikke start på den nei. forbanna irriterende når man kjøper i god tro å greier også viser det seg å være så jævli dårlig som det der....så jo helt jævli ut....har prøvd å få kontakt med ArildJr som solgte meg motoren,men dårlig respons der gitt

Skrevet
men toppen var vel bra og 2500 var da ikke så my

Unnskyld at jeg spør, men er du helt skrudd i hue eller...??? Mangler du noe som alle vi andre har...??

Blir så jævli provosert av sånne kommentarer jeg ass!!!

Tenk med deg selv om DU lykkelig handler en OVERHALT motor, og åpner den opp, så er dette det du finner...??

Trøster du da deg selv med at du fikk en topp som var bra til 2500,-...??????

:stupid:

Jeg har ofte lurt på om det gjør vondt å være så dum..................... ](*,)

Skrevet

hehe ta det med ro. var vel ikke sån jeg tengte det da :P

var ikke meninga og provosere. han tidligere i salgs tåden her sier han at toppen skulle vere så bra :P var vel ment som litt humoristisk.

men så bildene det så IKKE bra ut så skjønner frustrasjonen din.

Skrevet
hehe ta det med ro. var vel ikke sån jeg tengte det da :P

var ikke meninga og provosere. han tidligere i salgs tåden her sier han at toppen skulle vere så bra :P var vel ment som litt humoristisk.

men så bildene det så IKKE bra ut så skjønner frustrasjonen din.

Sorry, litt kort lunte på sånt! Blitt "lurt" på samme måte selv...

Sorry, BMW89.... :roll:

Skrevet

kjipe greier d der. men vist toppen er nyoverhala for 10000kr så er jo den aleina verd kjøpet. Men kjipt at bunndelen ser så jævlig ut. Mannen viste vel om det når han ikke tar tlf

Skrevet

ja men hvis han svarer så sier han sikkert at han har vert på ferie. den har vertfall jeg fått!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...