Saucony Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Skal selge min e32 740i 1994 modell, altså en av de aller siste før modellskifte samme år. Km 190 000. Demo bil for BMW forhandler i New York. Norsk kvinne kjøpte den i -94 og tok den til Norge i -96. Bilen har all dokumentasjon på hva som er gjort. Meget pent eksemplar. Stort sett alt av utstyr som var tilgjengelig i -94. Lyst grått skinninteriør, edeltre, el-soltak, el-seter med 3-memory. Bilen er meget velholdt. Videre skryt hva gjelder komfort og ytelser skulle være unødvendig blant BMW-kjennere. Bilder er noe jeg må ordne etterhvert, vinterfelger(orginale alu-felger) og skiboks yter den ikke rettferdighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Beklager! Pris er som regel av interesse. kr. 140.000,- Det bør nevnes at den for en uke siden fikk ny automatkasse, samt at EU-kontroll ble gjennomført denne uken uten anmerkninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saucony Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2008 Er nok bilen for spesielt interesserte, men ikke for det, det er nok SUVer og firehjulstrekkere med litt motor som overgår 740ens 1,3 l/mil blandet kjøring og 0,9 l/mil på langkjøring. Alt har sin pris, men som relativt nyetablerte skal jeg inrømme at vi ser etter billigere bilhold, men BMW blir det garantert igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bm-dobbel-v Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saucony Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 Er nok solgt for et halvt år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg