Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal selge min e32 740i 1994 modell, altså en av de aller siste før modellskifte samme år. Km 190 000. Demo bil for BMW forhandler i New York. Norsk kvinne kjøpte den i -94 og tok den til Norge i -96. Bilen har all dokumentasjon på hva som er gjort. Meget pent eksemplar. Stort sett alt av utstyr som var tilgjengelig i -94. Lyst grått skinninteriør, edeltre, el-soltak, el-seter med 3-memory. Bilen er meget velholdt. Videre skryt hva gjelder komfort og ytelser skulle være unødvendig blant BMW-kjennere.

Bilder er noe jeg må ordne etterhvert, vinterfelger(orginale alu-felger) og skiboks yter den ikke rettferdighet.

Skrevet
Beklager! Pris er som regel av interesse. kr. 140.000,- Det bør nevnes at den for en uke siden fikk ny automatkasse, samt at EU-kontroll ble gjennomført denne uken uten anmerkninger.

:D

Skrevet

Er nok bilen for spesielt interesserte, men ikke for det, det er nok SUVer og firehjulstrekkere med litt motor som overgår 740ens 1,3 l/mil blandet kjøring og 0,9 l/mil på langkjøring. Alt har sin pris, men som relativt nyetablerte skal jeg inrømme at vi ser etter billigere bilhold, men BMW blir det garantert igjen.

• 8 months later...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...