Ostespiller Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Hei, Begynner å bli ferdig med M3 prosjektet mitt. Og går til innskaffelse av datasprut i april. Har en del løse tråder i prosjektet mitt som utelokende innevbærer kobling av ledningsnett til instrument panel og følere, samt målere. Trenger derfor en svakstrøm elektriker som kan hjelpe med å få delene til og kommunisere. i tillegg til at jeg fikk en lettere røyk opplevelse i sikrigsboksen sist jeg koblet til de nye hoved lyktene. Dette er det jeg trenger å utrette: - koble et E34 M5 instrument panet til M20 motor. ( har nå lednings nett som passer til S14 instrument panel. Men viser feil turtall grunnet at den egentlig er laget for 4 sylyndere og ikke 6) - Gå over ledningsnett og koble opp en ekstra sikrings boks til ettermonterte målere og after market data system. - Koble til data sprut- (eventuellt programmere og bremse motor.) Venter med og kjøpe dette, da jeg er avhengig av noen som har peiling nok til og programere og bremse motoren. Målet med prosjektet er å lage den råeste E30 M3`en i verden. Med alle faktorer tatt til betraktining. Fra interiør til exsteriør, og motor. Alt skal være i samsvar med BMW sin visjon og design. Tema: Alpin hvit med karbon og svarte detaljer. Med twin turbo setup uten turbo læg. Og respons på lavt turtall. Har jobbet med bilen i 3 år. Så dette er siste finger på verket før bilen pelles fra hverande og lakkes til utstilling. Så setter utrolig pris på all hjelp jeg kan få. Om du ikke kan hjelpe meg. Men kjenner noe som kan det. Vennligst gi beskjed. Trenger sårt noen som kan hjelpe meg med de avgjørende detaljene. Med vennlig hilsen en som lever for BMW`s integritet og rykte i motorsport
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå